
Turbo na 2.2 DTi
- Reklama
Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku a je to bez závad a vše funguje jak má......ale kam teče ta nafta,to nikdo neví! nekouří to ,jede to a žere to.
Jo,kdyby náhodou...doposavaď jsem ponejvíc tankoval u Benziny,ale kámoš mi říkal,ať zkusím SHELLku a musím říct,motor změnil zvuk,jde jako by lehčeji,tiše,ale můj problém s velkou spotřebou to nevyřešilo...
Jo,kdyby náhodou...doposavaď jsem ponejvíc tankoval u Benziny,ale kámoš mi říkal,ať zkusím SHELLku a musím říct,motor změnil zvuk,jde jako by lehčeji,tiše,ale můj problém s velkou spotřebou to nevyřešilo...

Není pravda. Měl jsem jedno rozebrané z motoru Y22DTR a lopatky byly napevno. Turba na XDTL, Y20DTL, X20DTH, Y20DTH a Y22DTR (Frontera a omega Y22DTH) se od sebe liší pouze průměrem lopatek. Čím větší výkon, tím větší průměr.Vojta píše:turba odcházej jenom na 2.2dti bo maj proměnnou geometrii lopatek, 2.0dti neodcházej protože jsou obyč...
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Tento agregát o výkonu 92 kW (125 k), vybavený řadou pokrokových prvků jako systém přímého vstřiku paliva a proměnná geometrie lopatek turbodmychadla...
http://www.autohit.cz/clanek/245/opel_v ... i_16v.html
Dalo se o tom docist treba i v Opelmagazinu na netu, jenze ted to zmenili a stare veci odmazali.
A tedy je to take modre na bilem "variable turbine geometry"
http://www.gmeurope.com/news/2002/news_020812.html
http://www.autohit.cz/clanek/245/opel_v ... i_16v.html
Dalo se o tom docist treba i v Opelmagazinu na netu, jenze ted to zmenili a stare veci odmazali.
A tedy je to take modre na bilem "variable turbine geometry"
http://www.gmeurope.com/news/2002/news_020812.html
Nevím jak na 2.0 ale na mém motoru to turbo mělo a má proměnnou geometrii lopatek,avšak pozor,nenaklápí se lopatky na rotoru,ale lopatky,které směřují výfukové plyny na turbínu......
Vrátím se k té spotřebě....nevíte,nebo nemáte někdo tušení,proč to najednou tak žere??? Oproti dřívějšku,je to tak o 2,5-3l na 100km víc....
Vrátím se k té spotřebě....nevíte,nebo nemáte někdo tušení,proč to najednou tak žere??? Oproti dřívějšku,je to tak o 2,5-3l na 100km víc....
Jo,bzdy vyřešený,i když kapaliny bylo akorát,tak ji bylo málo a prudkým bržděním se ještě odlila a proto ta signalizace.....AstraDTI píše:No napadlo me, kdyz jsi tu nedavno psal, ze obcas blikne kontrolka brzd, jestli nemuze byt problem tady - mel jsem za to ze se takhle signalizuje jen malo brzdovky, ale asi holt ne. Zkousel jsi jestli nemas pribrzdeny nejaky kolo?
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: 31 říj 2006, 21:15
- Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo na 2.2 DTi
Ahoj též přidám dotaz já mám 2,2DTL (88KV VP4416PG) všechno je ok Ale při spínání turba kolem 1600 otáček ? se ozívá lehké pískání nní to moc ale slyšet to je nad otáčk kolem 1800 zase ztichne. Tuší někdo co to je ? je to normální nebo se loučí urbo ? dá se tomu předem nějak zabránit ?Díky
AUTOELEKTRIKA - AUTO HIFI Veškeré elektronické úpravy OPEL ŠKODA diagnostika, doplnění pal. počítačů, tempomatů, Orig. Alarmy, GSM Alarmy, změny podsvětlení, neony,xenony, Upgrade vozů do vyžších výbav autohifi - profi i levné. PRAHA - RADOTÍN 777 21 30 21