Turbo na 2.2 DTi

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

Tak snad to chvilku vydrzi :wink:
Reklama
 

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

Hoši,tak nevím co se tím turbem mohlo pohnojit,ale s tím novým to žere 9l/100km !!! Auto jede normálně,jako dřív,akorát ta šílená spotřeba! Netušíte,čím by to mohlo být ??? Díky za případné rady. :wink:
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

Jestli se neco urvalo z vrtule ve vejfuku, tak to mohlo ponicit KAT ... mozna ... Diagnostika je OK?
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

Na diagnostiku se dostanu po neděli, z té turbíny ve výfuku se odlomilo pár mini kousků,většina lopatek se srolovala.Ucpaný kat není,na konci výfuku jsou tlakové rázy,tak jak dávají válce......díky za reakci.
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku a je to bez závad a vše funguje jak má......ale kam teče ta nafta,to nikdo neví! nekouří to ,jede to a žere to.

Jo,kdyby náhodou...doposavaď jsem ponejvíc tankoval u Benziny,ale kámoš mi říkal,ať zkusím SHELLku a musím říct,motor změnil zvuk,jde jako by lehčeji,tiše,ale můj problém s velkou spotřebou to nevyřešilo... :?
Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK »

Vojta píše:turba odcházej jenom na 2.2dti bo maj proměnnou geometrii lopatek, 2.0dti neodcházej protože jsou obyč...
Není pravda. Měl jsem jedno rozebrané z motoru Y22DTR a lopatky byly napevno. Turba na XDTL, Y20DTL, X20DTH, Y20DTH a Y22DTR (Frontera a omega Y22DTH) se od sebe liší pouze průměrem lopatek. Čím větší výkon, tím větší průměr.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

To by me zajimalo cos mel rozebrany - 2.2 ma VTG ...
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

Tento agregát o výkonu 92 kW (125 k), vybavený řadou pokrokových prvků jako systém přímého vstřiku paliva a proměnná geometrie lopatek turbodmychadla...
http://www.autohit.cz/clanek/245/opel_v ... i_16v.html

Dalo se o tom docist treba i v Opelmagazinu na netu, jenze ted to zmenili a stare veci odmazali.

A tedy je to take modre na bilem "variable turbine geometry"
http://www.gmeurope.com/news/2002/news_020812.html
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

Nevím jak na 2.0 ale na mém motoru to turbo mělo a má proměnnou geometrii lopatek,avšak pozor,nenaklápí se lopatky na rotoru,ale lopatky,které směřují výfukové plyny na turbínu......

Vrátím se k té spotřebě....nevíte,nebo nemáte někdo tušení,proč to najednou tak žere??? Oproti dřívějšku,je to tak o 2,5-3l na 100km víc....
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

No napadlo me, kdyz jsi tu nedavno psal, ze obcas blikne kontrolka brzd, jestli nemuze byt problem tady - mel jsem za to ze se takhle signalizuje jen malo brzdovky, ale asi holt ne. Zkousel jsi jestli nemas pribrzdeny nejaky kolo?
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

AstraDTI píše:No napadlo me, kdyz jsi tu nedavno psal, ze obcas blikne kontrolka brzd, jestli nemuze byt problem tady - mel jsem za to ze se takhle signalizuje jen malo brzdovky, ale asi holt ne. Zkousel jsi jestli nemas pribrzdeny nejaky kolo?
Jo,bzdy vyřešený,i když kapaliny bylo akorát,tak ji bylo málo a prudkým bržděním se ještě odlila a proto ta signalizace.....
Sintom
Příspěvky: 110
Registrován: 31 říj 2006, 21:15
Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na 2.2 DTi

Příspěvek od Sintom »

Ahoj též přidám dotaz já mám 2,2DTL (88KV VP4416PG) všechno je ok Ale při spínání turba kolem 1600 otáček ? se ozívá lehké pískání nní to moc ale slyšet to je nad otáčk kolem 1800 zase ztichne. Tuší někdo co to je ? je to normální nebo se loučí urbo ? dá se tomu předem nějak zabránit ?Díky
AUTOELEKTRIKA - AUTO HIFI Veškeré elektronické úpravy OPEL ŠKODA diagnostika, doplnění pal. počítačů, tempomatů, Orig. Alarmy, GSM Alarmy, změny podsvětlení, neony,xenony, Upgrade vozů do vyžších výbav autohifi - profi i levné. PRAHA - RADOTÍN 777 21 30 21
Odpovědět