marablind píše:Už sem na diagnostice byl a píše - chyba v okruhu chlazení a druha chyba je ze je vybita baterka,
Dej sem čísla chyb, takhle je to spekulace, co se děje. Kdyby to bylo čidlo tlaku klimy, po odpojení "vidí " jednota maximum.
A to se nepodívali v diagnostice, kolik ty snímače ukazují? Ach jo, to je zase diagnostika
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Žádné čísla chyb bohužel nemám a teď me nejvíc trápí co za čidlo vlastně odpojil, na netu jsem se jen dočetl ze - ventilátory jsou řízeny přídavnou řidici jednotkou modulu, která je umístěna v podbehu levého kola, to odpovídá tomu místu kde to vypojil, ale nemůžu k tomu na netu najit žádné čidlo nebo tak. Jinak teplotu to ukazovalo 37stupnu.. Ale to asi není moc podstatne protože Sahary jeli hned po pootoceni klíčkem do polohy kontrolek
Čidlo a snímač jedno jest . Já bych to viděl na verzi, že ti odpojil konektor na řídící jednotce, který odchází na ventilátory. Ale jak říkám - fotka řekne víc. Klidně i mobilem.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Jestli to dobře chápu, tak je to fotka pod "sukně" předního nárazníku a ta šipka ukazuje husí krky k odpojeném konektoru (pokud tomu tak není, tak mě oprav) řídící jednotky chlazení, Jestli máš místo a čas a jsi aspoň trochu technicky zručný, sundej ten přední nárazník a hned bude jasno. Je zapotřebí si částečně lehnout pod předek auta, tak proto píšu o místě (vytopená garáž je ideální), aby ses s tím netrápil na sídlišti v marastu .
Ale ještě jednou připomínám ohledně čidla teploty vody, že když jsem na svém voze odpojil čidlo teploty (čili rozpojený obvod čidla značí vysokou teplotu), tak okamžitě najíždí ventilátory naplno. Což je opačný případ, než jsme zde na začátku řešili (že ti jely větráky naplno a mechanik ti odpojil čidlo).
Přílohy
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Ne je to foceno normálně ze shora ne z pod sukně a není to to co jsi zakroužkoval. On to čidlo vypojil a větráky se přestali točit, ale po té co sem znovu nastartoval a jel pryč se větráky znovu roztočili a na to mi řekl že to je tou baterkou která dostala za uši a je na dně .. že to tak u opelu je. Ten konektor je v místech pod baterkou, dá se na něj sáhnout ze spod auta. A ještě dodám že po té co sem s tím ujel domu asi 5km kontrolka zhasla a sahary se přestali točit .. zůstala svítit jen ta kontrolka okruhu chlazení (větráček)
Mělo by to být čidlo teploty .. když do googlu napíšu z20let cooling tempature sensor.. všechno ukazuje na tohle
Tohle je popisek k tomu prvnímu obrázku - Here is a picture to let you see the location of the coolant temperature sensor. The picture is of a Z20LET but the sensor is in the same location as the X20XEV