Stránka 2 z 3
Napsal: 06 led 2007, 12:25
od Marky
OK mas dobrou cenu na tipcars za 80t Kc mas jen jedno Gecko na doplaceni leasingu, kolem 90t Kc tam jsou jen zboreniny. Ale jo pokud ma clovek dobry zdroj, tak se jiste da koupit slusne auto za slusne penize, ale to jsme uz mimo tema.
Napsal: 06 led 2007, 14:34
od Vojta
nový čerpadlo se dá sehnat za 20, hledej šmudlo
Napsal: 06 led 2007, 15:20
od fredy
Podpultovka už je na cestě. Cena za opravu D+M a nové čerpadlo výjde na necelých 25 000,-. To snesu.
Avšak jako normální uživatel Astry nechápu kdo a proč ty ceny za díly šroubuje tak vysoko. Je to s prominutím hnus.
Technici taky říkali, že nafta na to má vliv asi tak s 50% zbytek je mechanické opotřebení. Moje auto má najeto 150 000 km a tak zřejmě životnost dosloužila.
Navíc si myslím, že jsem to uspíšil dojezdem na blikající rezervu a i když jsem potom tankoval plnou nádrž a ujel ještě pár desítek km, asi se to přidřelo už na tu rezervu (možná vzduchová bublina v čerpadle následné zadření). Čerpadlo totiž nesmí být bez nafty jinak se zadře okamžitě... ,ale jak to je doopravdy se snad dozvím od techniků až si půjdu pro auto. Potom to napíšu do fóra.
Ahoj a dobré spalování
Fredy
Napsal: 06 led 2007, 15:24
od Vojta
no určitě se nezadře kvůli pár bublinám, přece když ti dojde nafta tak to neznamená že se ti hned zadřelo čerpadlo, když měníš pal. filtr tak se ti to taky zavzdušní a točíš stim dost dlouho a čerpadlo neodejde (většinou

)
Napsal: 06 led 2007, 15:27
od Happy
spíš to bude tím, že nás ty dobytci maj za milionáře a životnost auta počítaj fakt na těch 150t

Napsal: 06 led 2007, 18:02
od Marky
fredy píše:Technici taky říkali, že nafta na to má vliv asi tak s 50% zbytek je mechanické opotřebení.
Tech 50% na vrub nafty je opravdu dost, o duvod vic tankovat kvalitu a vyhybat se pochybnym a levnym pumpam. Nerikali nahodou neco technici o pridavani aditiv?
Napsal: 06 led 2007, 19:00
od Luky
No ja vam nechci kazit radost, ale znamej, co dela na pumpe mi tvrdil, ze aditiva jsou jen kec pro zakazniky a ze se tam nic necpe. Jak to prijede z rafinersky, tak to jde do auta a je prej fuck, jestli to je OMV, Shell nebo Robin Oil.
Akorat vysokooktan se taha z Nemecka.
Napsal: 06 led 2007, 19:09
od fredy
Slyšel jsem i názor,že je úplně jedno kde tankuješ jestli u značky nebo u traktor-stojanu. Celkově nafta, hlavně v čechách je špatná, Ale jestli je to pravda nevím. Co potom ti ostatní co žádný problémy nemají? Kam ti jezdí tankovat ?
Napsal: 06 led 2007, 19:23
od Luky
To spis ty traktor stojany muzou mit problemy s nadrzema, i kdyz je tam stejnej benzin, jako jinde.
Me se tohle stalo v Praze na Zbraslavi, ze jsem natankoval a skubalo to. Pak jsem se dovedel, ze prej jim prosakuje voda do nadrzi

Napsal: 06 led 2007, 19:24
od fredy
Ještě mě taky napadlo co když si spletu stojan a do nafty tanknu benzín. Viděl jsem totiž na benzině,že je to docela reálné. Přijel borec s avií a místo nafty tam točil natural95. Říkám mu na co,že to jezdí.. Trošku se lekl, tanknul tam zatím asi jen 7l naturalu. Tak to zastavil a začal znovu naftou. To by asi bylo v oplu hodně zlé...?
Napsal: 06 led 2007, 20:34
od Marky
Luky píše:No ja vam nechci kazit radost, ale znamej, co dela na pumpe mi tvrdil, ze aditiva jsou jen kec pro zakazniky a ze se tam nic necpe. Jak to prijede z rafinersky, tak to jde do auta a je prej fuck, jestli to je OMV, Shell nebo Robin Oil.
Radost mi kazit nebudes, mam totiz na sve astre zkusenost, ze to neni pravda

. Po nakupu auta jsem nekolik nadrzi tankoval na takovych obyc-levno pumpach a motor kolem cca 1800 pri studenem motoru pri pridani velmi zvlastne cvrkal. Zacal jsem tankovat Shell, Benzinu a obcas OMV a ten rozdil byl pak opravdu znat- prestalo to. Ted na zimu davam aditivum proti zamrznuti nafty (VIF a Castrol TDA) a ma to i promazavat cerpadlo.
PS: docela by me zajimalo co asi tankuji u tohoto John Deere
http://www.dazes.com/script/cz/aktual/A ... 1015090343
Napsal: 06 led 2007, 20:38
od Vojta
no ještě před rokem byla velká aféra se špatnou kvalitou paliv na některých pumpách, takže ty řeči toho pumpaře možná odpovídají přísloví "potrefená husa se ozve"

Napsal: 07 led 2007, 08:36
od fredy
Marky píše: Ted na zimu davam aditivum proti zamrznuti nafty (VIF a Castrol TDA) a ma to i promazavat cerpadlo.
Díky právě na tohle jsem se Tě chtěl zeptát. A dávkuješ přesně podle návodu nebo "přiměřeně"?
Napsal: 07 led 2007, 08:53
od Lomikar
fredy píše:Ještě mě taky napadlo co když si spletu stojan a do nafty tanknu benzín. Viděl jsem totiž na benzině,že je to docela reálné. Přijel borec s avií a místo nafty tam točil natural95. Říkám mu na co,že to jezdí.. Trošku se lekl, tanknul tam zatím asi jen 7l naturalu. Tak to zastavil a začal znovu naftou. To by asi bylo v oplu hodně zlé...?
Do nafty můžeš nalít až 30% benzínu a nic se nestane.Dává se to tam proti zamrznutí a čerpatelnosti (pokud nemáš jiné aditivum)
Napsal: 07 led 2007, 09:52
od Marky
fredy píše:Díky právě na tohle jsem se Tě chtěl zeptát. A dávkuješ přesně podle návodu nebo "přiměřeně"?
Davam toho zhruba podle navodu, kdybych musel nahodou cerpat nekde u pochybne pumpy, tak toho tam dam radeji vice. Ten Castrol TDA je lepsi na nalevani, ma takovou dlouhou trubicku, ale ted mam VIF, ktery take delajii v Rakousku. Az budes v servisu, tak se zkus optat na jejich nazor nebo doporuceni.
Lomikar> kde jsi slysel tech 30%? Kdyz pominu vsechno kolem a kolem, tak uz jen to, ze benzin odmastuje by jsi si takovym mnozstvim u moderniho dieslu zadela na pekny prusvih minimalne s cerpadlem. Svagr takto docerpal do oktavky benzin a z Bratislavy dojel sice do Vidne, ale zpatky uz jel na lane, oprava neco kolem 7-8tisic.