neprůchodnost palivového čerpadla
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
neprůchodnost palivového čerpadla
Dobrý den,
vlastním Opel Astra 2.0DI X20DTL 60kW, rok výroby 2000 V pátek 29.12.06 mě při rychlosti cca 60km/hod.zhasnul motor. Nějaký čas jsem zkoumal co se stalo a zkoušel auto startovat, po 10min. jsem nastartoval a odjel.Asi půl hodiny jsem se zdržel u známých, pak jsem znovu nastartoval a odjel. Druhý den jsem chtěl opět startovat, ale auto už nechytlo. Zkusil jsem průchodnost veškerého palivového potrubí, vše vpořádku. Při zkoušce prúchodnosti palivového čerpadla jsem zjistil velmi špatný prúchod. Nafta z hadičky vratného potrubí nestříká, jen zlehka kape. (jelikož mám zkušenost z dřívějška se zavzdušňováním potrubí vím, že musí stříkat při použití AC pumpy škoda 120)
Proto si myslím, že došlo k poškození čerpadla. Jelikož výměna palivového filtru proběhla v devátém měsíci roku 2006
nepředpokládám, že by došlo k poškození čerpadla vnějšími vlivy, ale spíš k vnitřní závadě. Můžete mi prosím někdo s vašimi zkušenostmi poradit, zda je čerpadlo poškozeno natolik, že mám investovat moc tisíc do nového , nebo je možnost čerpadlo opravit. Samozřejmě jsem si přečetl ve fóru vše co se týkalo čerpadel, ale nechce se mi příliš uvěřit, že došlo i na mě.Také rád uvítám nějaké aktuální tipy na repasy, případně nová i použitá čerpadla. Průběžně budu podávat informace jak si vedu. Všem moc děkuji. Fredy
vlastním Opel Astra 2.0DI X20DTL 60kW, rok výroby 2000 V pátek 29.12.06 mě při rychlosti cca 60km/hod.zhasnul motor. Nějaký čas jsem zkoumal co se stalo a zkoušel auto startovat, po 10min. jsem nastartoval a odjel.Asi půl hodiny jsem se zdržel u známých, pak jsem znovu nastartoval a odjel. Druhý den jsem chtěl opět startovat, ale auto už nechytlo. Zkusil jsem průchodnost veškerého palivového potrubí, vše vpořádku. Při zkoušce prúchodnosti palivového čerpadla jsem zjistil velmi špatný prúchod. Nafta z hadičky vratného potrubí nestříká, jen zlehka kape. (jelikož mám zkušenost z dřívějška se zavzdušňováním potrubí vím, že musí stříkat při použití AC pumpy škoda 120)
Proto si myslím, že došlo k poškození čerpadla. Jelikož výměna palivového filtru proběhla v devátém měsíci roku 2006
nepředpokládám, že by došlo k poškození čerpadla vnějšími vlivy, ale spíš k vnitřní závadě. Můžete mi prosím někdo s vašimi zkušenostmi poradit, zda je čerpadlo poškozeno natolik, že mám investovat moc tisíc do nového , nebo je možnost čerpadlo opravit. Samozřejmě jsem si přečetl ve fóru vše co se týkalo čerpadel, ale nechce se mi příliš uvěřit, že došlo i na mě.Také rád uvítám nějaké aktuální tipy na repasy, případně nová i použitá čerpadla. Průběžně budu podávat informace jak si vedu. Všem moc děkuji. Fredy
- Reklama
To je fakt dost, kukni se nekteri to poridili levneji https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... t=cerpadlo . Neda se nekde v Jihlave sehnat takova ta nova podpultovka?