klepani pri nerovnostech..
- Reklama
Marcel, vidim, ze tu robis peknu hanbu s tym pravopisom, ale teraz k veci:Marcel píše:Nazdar priatelia chcem sa opítať kolko vidrží podvozok u Astri (novej) pri šetrnom zaobchadzaní a akí vpliv ma naň tá čertovská soľ ,ktorú znas nikto nemá rád
Opel dava na prehrdzavenie tusim 11 alebo 13 rokov zaruku - tak o co ide? Co sa bojis, ze ti to zhrdzavie? Su tam Zn plechy....Cez zimu zajdi na umyvarku a vystriekaj spodok (ale nie v -20* mraze) ked ams obavy. A po zime, sa tomu povenuj trosku viac a mas pokoj....
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
No, myslim si, ze na skodu to nie je, ale ja som to nespravil a auto ma viac ako 3roky.Marcel píše:dinano hanbím sa
/ale bojím sa lebo som mal Matíz a po troch rokoch šetrného zaobchádzania mi hrdzaveli lemi blatníkov a spodky
dverí-teda či nieje lepšie dať astru (kým je nová ) na prestrek dutín
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
Klepání..........
Dělal jsem kuláky na spodních ramenech na 150 000 km.Když chytneš za rameno na heveru,je ta vůle cítit.U dieselu je to i dříve .záleží na provozu.
Astra G 2.0 DI => Vectra C 2.0 DTI
já měnim hned jak zjistim že něco klepe, nesnášim toTondajz píše:přesně jak říká tomhaj, někomu to při jízdě vadí někomu ne, já byl do 150000 v klidu, potom to začalo "rachtat" i při menších nerovnostech než v dírách, ted mam asi 172200 a jakmile uz bude hezky, jdu na to taky, vychazi to asi 800 dohromady
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
-
Niky
Re: klepani pri nerovnostech..
Cau nemusi to bejt kulaky ale hodne casto to dela ulozeni stabilizatoru!
-
Rado
Na mojej astre (190 000 km) viem ze boli raz menene tycky stabilizatoru, ja som nedavno prvy krat dal vymenit na oboch stranach spodne gulove capy a teraz naposledy som musel na jednej strane dat vymenit gulovy cap riadenia (zistili ze je vybity pri kontrole geometrie).
Takze zrejme tieto 3 komponenty treba kontrolovat pri klepani podvozku. Ten cap riadenia nebolo ale pocut, len citit pri hybani kolesom ked bolo auto na zdvihaku.
Takze zrejme tieto 3 komponenty treba kontrolovat pri klepani podvozku. Ten cap riadenia nebolo ale pocut, len citit pri hybani kolesom ked bolo auto na zdvihaku.