Měla by tím procházet kabeláž třeba k siréně k alarmu,palivovému čerpadlu a dalším věcem.Uvažuju o nějakém přerušení konkrétně toho palivového čerpadla a nechci zbytečně tahat dlouhé dráty.
Effe píše:Měla by tím procházet kabeláž třeba k siréně k alarmu,palivovému čerpadlu a dalším věcem.Uvažuju o nějakém přerušení konkrétně toho palivového čerpadla a nechci zbytečně tahat dlouhé dráty.
Měl by to být hlavní konektor mezi kabinou a motorovým prostorem.Je umístěný při pohledu zepředu vedle posilovače brzd šikmo vpravo dolů.Je na něj špatně vidět,chce to trochu hledání.
Ten konektor z motorového prostoru má dost mizerný přístup - je schovaný pod posilovačem brzdy v motoru. Okolo plno hadiček a trubek. Chtěl bych na něm zkusit najít svorku 93, jestli je na ní napětí pro mlhovky (samozřejmě po dosazení pojistky a relátka. Kabeláž v motoru nataženou nemám. Dá se k němu dostat i z kabiny? Třeba po vymontování přístrojovky?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
No já myslel přístrojovku jako panel s budíkama (otáčkoměr, tachometr), a to by snad neměl být až tak velký problém - 4 šrouby a rozepnout konektor. Nemyslel jsem celou palubku. To by byla práce pro vraha! I když Vojta i s tímto má svoje zkušenosti.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Omlouvám se, měl jsem napsat palubovku, protože jinak se k tomu konektoru těžko dostaneš. Je nad pojiskovou skříňkou v mezistěně kabina/motor a i když lehneš pod volant, tak na něj sotva vidíš.