Zeptam se blbe ale presto se zeptam,jak je sani tak kdybych sundal zhora ten takovej plast tak bude to mit nejakej vedlejsi ucinek?pro porozumneni poslu fota
Naposledy upravil(a) Majklus dne 26 lis 2007, 17:27, celkem upraveno 2 x.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
Tam jak jeto cervene tak tam to mam praskle,vadito?nebo ta hubice jen plni ucinek ten ze proste tudy prochazi prefiltrovanej vzduch?ma v tom potrubi byt nejakej podtlak?
ASi ale ne kdyz to de prez filtr tak tam zadna zarazka na udrzeni tlaku neni
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
Majklus píše:Tam jak jeto cervene tak tam to mam praskle,vadito?nebo ta hubice jen plni ucinek ten ze proste tudy prochazi prefiltrovanej vzduch?ma v tom potrubi byt nejakej podtlak?
ASi ale ne kdyz to de prez filtr tak tam zadna zarazka na udrzeni tlaku neni
O podlak snad ani tak nejde, ale mohlo by ti to nasát nějakej bordel. Hlavně proto jde sání přes filtr. Minimálně to zalep aspoň nějakou izolačkou.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Pani a damy...tak zacnem nova a normalne...astraci, moze to sposobit 2 problemy. Prvy je ten ze to saje neprefiltrovany vzduch a teda bordel jednak do motora a moze odist vaha vzduchu. Druha vec je ze dlzka a tvar sacieho traktu je dost zlozita vec...Totizto pri sani dochadza aj k spatnemu tlaku s ktorym sa rata a ked sa mu do cesty takato prasklina postavi je po podtlaku a spatnych prudoch a moze dojst k zhorseniu charakteristiky motora...jednoducho povedane moze to ist naprd...ale aj nemusi
Majklus píše:Ja jsem ho odpojil a pc nezaznamenal zadnou chybu ani kdyz jsem ztim jezdil tak jsem nepochytil zadnej rozdil v jizde
Pri zapnutom zapaľovaní a teplote chladiacej kvapaliny menšej ako 44,25 °C je teplota chladiacej kvapaliny považovana za náhradnú hodnotu (pokiaľ nie je uložený chybový kód P0115).
Inak riadiaca jednotka ako náhradnú hodnotu použije 44,25 °C.
A mal by si mať v RJ uloženú chybu P0110.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Ano odpojil jsem snimac teploty v tom sani a jezdil a nic jsem nepochytil zadnej rozdil,pojedu na diagnostiku tak uvidim zda tam neco je ale zadnej signal namne nekouka
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
Je to divne, protože při jízdě by to mělo být znát.. na to to tam je yby to plnilo účel.. kdž to odpojíš nebude to fungovat správně... měl bys to tedy poznat.. diagnostika by to měla odhalit..
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
No právě, mě když odešlo tak motor šel až tak do 130 v pohodě, najednou problém, pokles výkonu, pomohla nohaz plynu dolů, pokles rychlosti pod 80km/h, a znova, rozjet na 130 a klesnout na 80..... Po městě to problém nedělalo, ale na dálnici horor.