koudy píše:No nevím, jestli to nějak nezablokuje imobilizér, možná se pletu, fakt nevím.
Tak se omlouvám, imobilizér na to vliv nemá, klíčkem jde točit ve skříňce, ale nenastartuje motor, když je špatný kód. Fakt sorry. Ještě, že jsou ty chytrý knížky, ale jak postupovat, když nejde otočit klíčkem jsem se tam už nedočetl.
No imobilizér funguje i bez baterky v klíčku. Protože já mám klíček složenej z dálky, klíčku a imobilizér mam vloženej z obyč. klíčku. JInak přestalo ti s tím jít otočit najednou, nebo to šlo postupně víc a víc z tuha??
Kluci díky za rady ale vypadá to že se něco vysypalo v mechanismu zámku,asi budu nucen vyměnit celou spínačku,ještě se mi zamkl volant tak to bude asi porod.Nevíte náhodou co stojí?
STAN.CHAD píše:Kluci díky za rady ale vypadá to že se něco vysypalo v mechanismu zámku,asi budu nucen vyměnit celou spínačku,ještě se mi zamkl volant tak to bude asi porod.Nevíte náhodou co stojí?
Mám ten samej problém!!!!!!!!
Čirou náhodou se mi to stalo 26.5 pravděpodobně ten samí den jak tobě
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Prostriknout WDeckem nebo necim se silikonem a pripadne "trochu"
buchnout do spinacky-na ten sedy plast. Musi to vyskocit a pak uz to jde...
Chce to trochu ranu
Problém vyřešen-opravdu to byl jen ten malý váleček-pouzdro zámku je z hliníkové slitiny a ten váleček ho používáním vydírá-šikovný mechanik oplař to pouzdro vyměnil za 20 min a chtěl jen 500kč a něco na benál-asi 20km tam i zpět,dostal 1000kč a velké díky.Já měl obavy že budu muset volat odtahovku a to by bylo teprve mastné.