Zapojenie autorádia VDO DAYTON CD 4526
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 24 úno 2007, 21:56
- Bydliště: Horná Ždaňa (SK)
- Kontaktovat uživatele:
Zapojenie autorádia VDO DAYTON CD 4526
Dnes som si kúpil nové autorádio VDO DAYTON 4526, info napr. tu: http://www.vdodayton.com/default2_and_f ... 526_x.aspx
Má funkciu SDVC - speed dependant volume control (pridávanie hlasitosti v závislosti od rýchlosti). Aby táto funkcia mohla byť využitá je z rádia vyvedený káblik na napojenie na signál od rýchlomeru. Neviete mi prosím vás poradiť kde by som to v mojej Astre mohol pripojiť?
Má funkciu SDVC - speed dependant volume control (pridávanie hlasitosti v závislosti od rýchlosti). Aby táto funkcia mohla byť využitá je z rádia vyvedený káblik na napojenie na signál od rýchlomeru. Neviete mi prosím vás poradiť kde by som to v mojej Astre mohol pripojiť?
Astra G, rok výroby 1999, 1.6i Z16XEL
- Reklama
Z toho si nic nedelej, ona tam totiz musi byt pro opel jeste redukce a napr. zapojeni ovladani z volanu se zapojuje uplne jinam nez tu je nakresleno
. To zapojeni zesilovani dle rychlosti, ale sedi takze by melo fungovat se stadndardni kabelazi co je v astre.
Ovladani na volant se dle tohoto schematu nize zapojuje do konektoru SWC a take je videt, ze to zesilovani je zapojeno tam kde ma byt a to na konektoru SDV.

(z odkazu opelclubrenbau.cz)

Ovladani na volant se dle tohoto schematu nize zapojuje do konektoru SWC a take je videt, ze to zesilovani je zapojeno tam kde ma byt a to na konektoru SDV.

(z odkazu opelclubrenbau.cz)
standartně to je zapojené, jen musíš tu funkci v menu rádia nastavit není to standart jako orig radio, takže v manuálu je něco jako nakalibrování rychlosti aby autorádio vědělo kolik je např 5Okm/h a potom tu funkci povolit
jestli chceš můžu poslat manuál v češtině k tomu radiu teda o řadu vyšší ale asi to bude podobný
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
ovladaní z volantu + display se pro toto radio připojuje přes konektor D3 dle toho obrazku o něco výše a na VDO stojí 190kč volant + displayMarky píše:Z toho si nic nedelej, ona tam totiz musi byt pro opel jeste redukce a napr. zapojeni ovladani z volanu se zapojuje uplne jinam nez tu je nakresleno. To zapojeni zesilovani dle rychlosti, ale sedi takze by melo fungovat se stadndardni kabelazi co je v astre.
Ovladani na volant se dle tohoto schematu nize zapojuje do konektoru SWC a take je videt, ze to zesilovani je zapojeno tam kde ma byt a to na konektoru SDV.
(z odkazu opelclubrenbau.cz)
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
Zatim jeste bohuzel lezi na stole, nemam inbus na povoleni cerviku. Jinak pocitam, ze fungovat bude protoze to je na stejnem pinu, tak jako u CDR500. Jen se zeptam medva1, jak se dostal dozadu ke konektoru k ucvaknuti a napojeni toho dratku SWRC, je to nejak slozite?JANíčOK píše:Ty si si kúpil také isté rádio ako mám ja?To SDVC ti funguje???
no ono až vyndáš autorádio konektory ti zůstanou v zadu přicvaknuté na šasí CDR500 to celé musíš taky demontovat ( jestli to máš stejné jako já tak vzadu uprostřed toho šasí je torx ten povolíš a celé i s konektory to vyndáš pak je otázkou vteřin ucvaknout drát...Marky píše:Zatim jeste bohuzel lezi na stole, nemam inbus na povoleni cerviku. Jinak pocitam, ze fungovat bude protoze to je na stejnem pinu, tak jako u CDR500. Jen se zeptam medva1, jak se dostal dozadu ke konektoru k ucvaknuti a napojeni toho dratku SWRC, je to nejak slozite?JANíčOK píše:Ty si si kúpil také isté rádio ako mám ja?To SDVC ti funguje???
po vyndání toho šasí tam zůstane takové plastové šasí to budeš muset trochu poupravit aby se ti tam vlezli ty draty na tel mute a na vystup na zesilovač. pak tam namontuješ to šasí co jsi dostal k radiu a je to....
Ps: ještě budeš muset od sebe oddělit původní konektor část A a B necháš spolu a C konetor musíš od nich oddělit (pilka na železo se osvědčíla

ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
Hlavně všechno nafotit... pro nás pomaleji chápající.Marky píše:Ty jo a co me jeste dalsiho ceka, .

Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
ono to vypadá složitě ale až to vyndáš uvidíš že všechno je naprosto jasný a jednoduchý.......ty konektory musíš od sebe oddělit protože by ti jinak konektor A a B nešel zasunout do slotu na radiu....Marky píše:No ted uz si nejsem jistej jestli to radeji nesverim nekomu, kdo to dela a alespon mi to neznici a je sance, ze to pojede.
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
Pokud radio nema EDI, tak tam ty hodiny nedostanes, na druhou stranu Te mohu uklidit, ze o nic neprichazis. Hodiny ktere jsou na standartnim miste totiz s radiem VDO nekomunikuji a na displeji se zobrazuji hodiny dalsi a to na miste ve stredu, kde byva nazev stanice a nejhorsi na tom vsem je to, ze tam mezi hodinama chybi dvojtecka, takze je to jen smesice cisel, takze nepouzitelne
.
Jink v navodu u automatickeho nastavovani hodin pisi toto: takto nastavene hodiny nemusi vzdy zobrazovat zcela presny cas.

Jink v navodu u automatickeho nastavovani hodin pisi toto: takto nastavene hodiny nemusi vzdy zobrazovat zcela presny cas.