Nazdar kluci, mám otázečku: hledal jsem konektor pro denní svícení - podle Vojty by mohl být přilepený na svazku u pojistkovky, ale nic jsem tam nenašel(někdo radil sundat obložení přístrojovky u řidiče, ale to nevím, jak by to mělo jít, připadne mně, že je to vcelku až k spolujezdci), avšak nad pedály v prostoru tyče volantu na svazku do přístrojovky jsem objevil malý nezapojený 4-pinový konektor. Nevíte někdo, k čemu by mohl být? Omlouvám se za kvalitu, foťák si s tím moc neporadil, já taky ne - když člověk leží hlavou na pedálech, tak tam moc místa na focení není. Díky za odpovědi.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Vojto, beru zpět, až teď jsem sjel v návodu na tempomat níž a tam jsem ten konektor uviděl - jsem to ale tróba, takže ještě jednou se omlouvám za otravný dotaz. Díky za vysvětlení a zase někdy u jiného problému. A jak je to s tím rozděláním palubovky? Abych se dostal ke svazkům, tak musí jít celá palubka dolů nebo se dá u řidiče k nim nějak dostat?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.