Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
ja k omezovaci vytacim astricku jen vyjimecne.. a beztak tahne uz dost od spodu takze kdyz v obci zpomalim na 50-60 a pak slapnu pri petce na plyn tak muzu predjizdet fobie a spol..
nvm jestli to je tim ze mam tak silny motor, spis ze je dost na kratko zprevodovany.. napr pri max. rychlosti to strhne omezovac otacek
potreboval bych tam sestku jako sul.. kord kdyz je slovek zvyklej, tak div tam nehodi zpatecku
win píše:ja k omezovaci vytacim astricku jen vyjimecne.. a beztak tahne uz dost od spodu takze kdyz v obci zpomalim na 50-60 a pak slapnu pri petce na plyn tak muzu predjizdet fobie a spol..
nvm jestli to je tim ze mam tak silny motor, spis ze je dost na kratko zprevodovany.. napr pri max. rychlosti to strhne omezovac otacek
potreboval bych tam sestku jako sul.. kord kdyz je slovek zvyklej, tak div tam nehodi zpatecku
to mě připadne docela problém aster -> krátký převodovky
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
a to jsme nekde slysel, ze auto ma na predposledni rychlostni stupen dosahnout max. rychlosti.. pak by byl ten posledni jen jakoby "udrzovaci/ekonomicky"
win píše:a to jsme nekde slysel, ze auto ma na predposledni rychlostni stupen dosahnout max. rychlosti.. pak by byl ten posledni jen jakoby "udrzovaci/ekonomicky"
Máš pravdu ...maximálka se píše u 5ti kvaltu při 4ce....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
vetrani kanalku u benzinaku pri 4 az 4.5 tisicich otackach se moc rikat neda. ja kdyz chci zasprintovat tak klidne az do 6 tisic. jinak kdyz jedu klidnejsi jizdu tak tech 3 - 3,5 tisice. ale obcas se rad poradne svezu a tenhle motor k tomu proste svadi.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Jarda píše:vetrani kanalku u benzinaku pri 4 az 4.5 tisicich otackach se moc rikat neda. ja kdyz chci zasprintovat tak klidne az do 6 tisic. jinak kdyz jedu klidnejsi jizdu tak tech 3 - 3,5 tisice. ale obcas se rad poradne svezu a tenhle motor k tomu proste svadi.
myslim ze 4500ot/min uz provetrani kanalku docela je a naopak tech 6000 uz zas motoru asi moc neprospiva...
Jarda píše:vetrani kanalku u benzinaku pri 4 az 4.5 tisicich otackach se moc rikat neda. ja kdyz chci zasprintovat tak klidne az do 6 tisic. jinak kdyz jedu klidnejsi jizdu tak tech 3 - 3,5 tisice. ale obcas se rad poradne svezu a tenhle motor k tomu proste svadi.
myslim ze 4500ot/min uz provetrani kanalku docela je a naopak tech 6000 uz zas motoru asi moc neprospiva...
tady nerikam ze to tomu motoru prospiva ale kdyz mam 110 tis. km tak si ten motor necha docela uz neco libit
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Luky píše:Presne. Ja ji mam po jedny zensky a ta Astra byla teda pekne zdechla.
Ted uz chodi jak hodinky.
Obcas neuskodi to protahnout na tech 6 tisic.
Souhlasím, na škodu to určitě nebude! Já když potřebuju, tak využiju plný výkon motoru a to mám (dleTP) největší výkon při 5700t.ot/min.
Luky píše:Presne. Ja ji mam po jedny zensky a ta Astra byla teda pekne zdechla.
Ted uz chodi jak hodinky.
Obcas neuskodi to protahnout na tech 6 tisic.
bracha koupil taky auto po nakej seniorce. po nakejch 1000km a obcasnemu poradnemu vytaceni se sen motor uplne zmenil (myslim vykonove je to dost znat, slapnes na plyn a jede to vo dost lip a to je 1,4). proste lochtani motoru taky moc neprospiva
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO