
Už jsem psal řadit se musí min. ve 3500 ot., viděl jsem šoumena co řadil pod 3tis otáčkama.
Zaslepení se dá udělat bez obav u F, ale u G už je všude samé čidlo a to bych neriskoval.
Dopručuji TOČIT a jezdit nad 3 tis. otáček

MartasDzejnak píše:Ty bláho Jirko je mi 24, myslíš že jsem klouboučníkový řidič co řadí při 1500 otáčkáchMožná ten německej dědula co to měl předemnou s tím takhle jezdil ale já ji rozhodně nešetřím. Bežně řadím při 3 až 4 tisích. Někdy dostane i 6 ale asi se to hold pos... tím jak to nebylo zajetý. Jinak s těma čidlama u G máš recht. Každopádně cena toho ventilu (taková malá chuj...) za 5. litrů je trošku moc! Čau Martin
Pavel Levák píše:AGR ventil je problém za cca 5000kč. Kdo neví jak na to, tak platí. Jsem automechanik ne elektronikář, ale přesto jsem zjistil jak na to. AGR ventil je prevít. Neprospívají mu krátké cesty ani podtáčení motoru, při kterých dochází ve ventilu ke karbonizaci a jeho nefunkčnosti odvádění výfukových spalin. Ventil se začne zanášet a v brzké době jde motor na 3 válce a do 500 km se rozsvítí oranžová kontrolka v přístrojové desce. CO S TÍM? Stačí ventil demontovat z vozu, použít vhodný přípravek na dekarbonizaci a prostříkat spreyem WD 40. Odpojit autobaterii alespoň na 40 minut, kdy dojde k resetování počítače ( u Opla zaplatíte 630 kč za vyresetování ), namontovat ventil zpět a Oplík zase z vesela jezdí se zhasnutou konrolkou a na 4 válce. Prováděl jsem to již na třech vozech a zatím s kladným výsledkem.
STAN.CHAD píše:Tak se nepodařilo-otáčky lítají jak hrom ,při zahřátí motoru zas padají pod 300 a pak to zhasne,baterie odpojena asi 2hod ale nic se nesmazalo.
Po práci zajeto na emise smazat chyby,po smáznutí opět naskočila chyba agr ventil,prý mi asi nedovírá.Potřebuji vědět v jaké poloze jsi měl šoupě ventilu hned po demontáži!!!!
STAN.CHAD píše:Mě kontrolka svítí hned po nastartování,po zahřátí motoru asi 8km a otáčkách 2700-3500 zhasíná a rozsvítí se znovu při poklesu otáček nebo na volnoběh a tak stále dokola.Při jízdě v těch vyších otáčkách je zhasnuta.Já při demontáži agr ven. jsem měl šoupě vysunuto asi 1mm.Prostě ne v krajních polohách jako zavřen nebo otevřen ale jen pootevřen.Motor do výfuku nestřílí a auto jede pořád stejně at svítí nebo ne.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |