Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Takze skusil som odpojit tu baterku nechat chvilku brucat a co vam poviem ze ide este horsie nez predtym jednotka zabera hrozne jakeby som mal 500 kg v kufri dvojka zabera okolo 2800 otacok v trojke sa da ist maximalne 60 ( PRI 3000 otackach ) - spotreba no neviem to zatial zmerat ale myslim ze to len uskodilo ako pomohlo
O hodinku ma caka diagnostika tak som zvedavy no ........ drzte palce
to Charlie : pri akej prilezitosti ti odisla ? ci len tak zrazu alebo ti tiez doslo palivo ?
.... Opel ASTRA 1,4 16V..................
Moj maly siiiip .................. www.funzoo.sk -
Ako myslis ten AGR ventil ? ako skusil som tam dat 12 litrov podla tvojho odporucania Shell V Power pretiahnut na dialnici ale chudacik astra plakala uz pri 130 km/h tak neviem
.... Opel ASTRA 1,4 16V..................
Moj maly siiiip .................. www.funzoo.sk -
indet píše:Dá, ale je silně proti mému ekologickému přesvědčení. Nejdříve zjisti co s tím opravdu máš, muže to být trochu povícero věcí (vadná svička, kabel, modul, netěsnost na vedení paliva, nebo i třeba ta lambda apod..) bez přímé spojitosti s tím nedostatkem benzínu. A pak to teprve má smysl řešit. Netrap se tím dopředu, jen se tím zbytečně stresuješ. Třeba to bude blbost za pár kaček Mě před třemi roky běžel dosti nepravidelně motor, a v neznačkovém servisu mě řekli že mám vadnou řídící jednotku za udajně 30000Kč, později se ukázalo že je jen vadné těsnění na sání za 150Kč. Už mi rozumíš.
Tak vidíš, nakonec to nemá přímou souvislost s tím nedostatkem benzínu jak jsem psal. Být tebou řeším to u jednoho servisu a zaplatím až to opravdu pojede jak má. Přece nebudeš platit školení servisu.
eSITe píše:Takze....
Novy palivovy filter - nepomohol
Reset riadiacej jednotky - nepomohol
Shell V power - nepomohlo
Lambda (po osciloskope) - funkcna
Tak v com bol problem ?
Modul zapalovania !!! ( myslite ze nedostatok paliva vazne mohol poskodit tento modul ? )
Este som ho nevymenil (skusali sme iny s inej astry) ale aspon viem v com je problem.......
Inak ten modul .. mozem tam dat aj s povedzme 1.6 ?
Tak dufam ze ked sa vymeni bude vsetko OK
ahoj, tím modulem zapalování máš na mysli řídící jednotku? nebo lištu ke svíčkám? nevyznám se v názvech které jsi napsal, a napiš jak ti to po opravě funguje.
Nie riadiacu jednotku ale zhaviacia cievka alebo ako to u vas volate u nas je to modul zapalovania no... sak tu mas foto
No tak dufam ze je uz v tom jasno .. nemam este novuu ale dnes to idem riesit tak drzta palce nech zozeniem nejaky lacny modul nakolko original stoji 7000 Sk a najlacnajsiu nahradu som nasiel za 5900
Inak zistil som ze to je nedostatkovy tovar nakolko to vraj odchadza len sem tam...
.... Opel ASTRA 1,4 16V..................
Moj maly siiiip .................. www.funzoo.sk -
eSITe píše:Nie riadiacu jednotku ale zhaviacia cievka alebo ako to u vas volate u nas je to modul zapalovania no... sak tu mas foto
No tak dufam ze je uz v tom jasno .. nemam este novuu ale dnes to idem riesit tak drzta palce nech zozeniem nejaky lacny modul nakolko original stoji 7000 Sk a najlacnajsiu nahradu som nasiel za 5900
Inak zistil som ze to je nedostatkovy tovar nakolko to vraj odchadza len sem tam...
jj, díky za foto! tak u nás se tomu říká lišta! je to v podstatě zapalovací cívka včetně kabelů ke svíčkám, já zatím nemám žádné zprávy co je s tím mojím Oplem, ale dám vědět, zatím díky a čau Olda.
tak zatím vím jenom to, že jsem měl za*rané vstřikovače, ale motor natočit stejně nejde, tak to vidím na to, že je v kopru řídící jednotka! no nevím, ale bude to drahý!