Motor X20DTL krátka strata výkonu

Odpovědět
Dionyz
Příspěvky: 0
Registrován: 01 úno 2007, 21:59

Motor X20DTL krátka strata výkonu

Příspěvek od Dionyz »

Zdravím, chcel by som vás poprosiť o radu. Pri zaradenom rýchlostnom stupni 3 a 4, kde je to najvýraznejšie, po úplnom ubratí plynu opätovne pridám (v oblasti otáčok cca 2000) plyn. Okamžite dôjde k výraznému zníženiu výkonu motora cca na 0,5 sekundy, a potom sa motor dostane opäť do normálne výkonu. Prosím vás v čom by mohol byť problém.
Ďakujem
Reklama
 

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Vykon

Příspěvek od Maranelo »

Neviem ci obaja myslime na to iste... ale pri jazde ak pustis plyn a znova ho zoslapnes tak ta chvilkova strata vykonu je takzv. turbodiera... Tych pol sekundy trva turbu kym sa znova roztoci ... tych 2000 otacok je akurat oblast v ktorom ma tento motor najväčší tah preto to tam najviac pocitujes :D
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan »

Slyšel jsem že se to někdy řeší tzv. BLOW OFF VENTIL, ale nemám žádné zkušenosti s tím, takže jen jsem to slyšel :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Ventil

Příspěvek od Maranelo »

Tak ako hovoris.. vtedy je pocut to piskanie pri preradovani... Ono ked pustis plyn a preradujes resp. pustis plyn a ides na volnobeh tak sa zastavi aj prisun vzduchu.... kedze turbo sa toci tak natlakuje system a ked sa tak stane co je zlomok sekundy tak pod tlakom plneho systemu sa zastavi. Ten ventil ma za nasledok odpustenie vzduchu a znizenie tlaku a tym padom turbo sa stale toci a jeho reakcia na zoslapnutie plynu je takmer okamzita kedze vzdy dodava vzduch pod tlakom... pri normalnom systeme po zosliapnuti plynu a otvoreni privodu vzduchu turbu chvilu trva kym sa roztoci a zacne tlakovat system.... :D
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan »

Ale koukal jsem že na benzín je mnohem levnější než na diesel :wink: ... Ale to by bylo na delší OT 8)
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Motor

Příspěvek od Maranelo »

Mozem sa ta opytat... to mas 2.0 DI alebo DTI pod kapotou?
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Odpovědět