Docela prdel s volanim na helpdesk  
 
 
Klient : Nedaří se mi spustit váš CD-ROM angličtiny. 
Hotline : Vložte CD do jednotky... spustilo se to? 
Klient : Ne! 
Hotline : Tak zadejte "Start". 
Klient : Ne, nefunguje to, nic se neděje... 
Hotline : Uf, jaký používáte operační systém? 
Klient : To jako chcete vědět, jakou mám značku hi-fi věže? 
========================================================= 
Sekretářka : Říkáte tedy, že nemám v přístupovém hesle používat 
velká písmena, je to tak? 
Hotline : Přesně. 
Sekretářka : A číslice mám psát taky malé? 
========================================================= 
Klient : Dobry den, nedaří se mi k Vám připojit. 
Hotline : Dobře, hned to zařídíme, ze všeho nejdřív bych potřeboval vědět, jestli jste ve Windows nebo v Linuxu. 
Klient : Ne, pane, jsem v Brně, 602 00. 
========================================================= 
Sekretarka : Mám takový problém s Windows.... 
Hotline : Co máte na monitoru? 
Sekretarka : Eee...květináč. 
Hotline : Ne, chtěl jsem říct - co je tam napsáno? 
Sekretarka : A jo tak...no...Sony ! 
========================================================= 
Klient : Zrovna se přihlašuji na Vaši stránku, ale nerozumím tam úplně všemu... 
Hotline : Dobře, podíváme se na to spolu. 
Klient : Chce to po mě, abych zadal údaje o místě, ze kterého volám, telefonní číslo... Co tam mám napsat? 
Hotline (učitelským tónem) : Zadáte telefonní číslo místa, odkud se přihlašujete... Asi od Vás z domu, že... 
Klient : Dobře... Už to je... A teď se mě to ptá na nějaké město... 
Hotline : Zadáte název místa, odkud voláte. 
Klient : Takže tam mám napsat moje město... 
Hotline : Ano... 
Klient : Už to je... A teď se to ptá na poštovní směrovací číslo... 
Hotline : ..... 
Klient : Halo?? Co tam mam dat? 
Hotline (podrážděně) : Vaše poštovní směrovací číslo! 
Klient (s upřímnou lítostí) : Promiňte mi, jestli Vás otravuju, ale víte, já se v informatice moc nevyznám... 
========================================================= 
Klient : Zaseklo se mi pécéčko... hlásí mi to chybu "message not found" (s příšernou, nesrozumitelnou výslovností) 
Hotline : Uf, můžete mi prosím hláskovat tu chybovou hlášku ? 
Klient : Jasně! M jako mamka, E jako airbag... 
Hotline : Hahahaha... 
Klient : To se smějete mně? 
========================================================= 
Klient : Nemůžu najít, kam jsem nainstaloval Váš produkt. 
Hotline : Klikněte dvakrát na Pracovní místo, prosím. 
Klient : A kde to má jako být? 
Hotline : Máte na monitoru ikonu "Pracovní místo"? 
Klient : Tomu nerozumím, proč mi vykládáte o pracovním místě? 
Hotline : Vy nemáte žádné pracovní místo? 
Klient : Ne, milý pane, já už jsem v důchodě! 
========================================================= 
Hotline : Pane, zadejte CONTROL ALT DEL. 
Klient : A jo, tohle znám (v pozadí je slyšet: klik klik klik klik....) 
Hotline : Co se děje na monitoru? 
Klient : No nic... 
Hotline : Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL. 
Klient : (klik klik klik klik klik...) 
Hotline : A teď? 
Klient : Pořád nic... 
Hotline : Jak přesně zadáváte tenhle příkaz? 
Klient : No, stisknu klávesy C,O,N,T,R,O,L a potom A,L,T potom D, E a nakonec L. Asi má být CONTROL s K, že? 
========================================================= 
Klient : Pořád mi to ukazuje, že je špatné jméno nebo heslo. 
Hotline : Zavřete prosím okno, pane. 
Klient : No jo, to je pravda, venku je opravdu dost hluk... 
========================================================= 
Klient : Dobrý den, můj syn se u Vás zaregistroval a já nemám jeho přístupové heslo, abych se připojil... Je mu 13 let... Já bych se taky rád podíval na Internet. 
Hotline (Po ověření osobních údajů) : Ano, pane, zapište si prosím své přístupové heslo (musí hláskovat, mrtvý smíchem...) D,O,R,I,T,I. 
Klient : Grrr!!! Zatracenej spratek! Jak přijde, dostane pár facek!!! 
========================================================= 
Klient : Dobrý den, moje Nescafe nefunguje... 
Hotline : Eee ... je mi líto, paní, ale my neděláme podporu kuchyňských spotřebičů... 
Klient : Ne, ne!!! To je Nescafe na Internet... 
Hotline : Prosím? Nechtěla jste náhodou říct Netscape? 
Klient : Ano, to je ono! Netscape... Nescafe... vždyť je to totéž...