Update : Dnes vymenene rozvody a problem stale pretrvava co dalej ? moze byt chyba aj niekde v privode paliva ? inac vsimol som si ze aj ked vytocim auto napr. na 2000ot./min a drzim na konstantnych otackach tak to tiez cuka
mam takový problém .. mam astru z20let 147kw, auto jezdilo v pohodě, pak cca 4 měsíce stálo a teď, když jsem začal zase jezdit, jsem zjistit nepříjemný problém.
Po nastartování za studena mi vyskočí otáčky někde k 1200 a padají, že auto skoro chcípne a tak pořád dokola, když se rozjedu, tak za jízdy nepociťuji nějaký problém a i když je auto zahřáté na provozní teplotu, tak to takhle neskáče. Je to dost nepříjemné, jelikož ani ten zvuk na studeno není uplně ok a navíc dost smrdí.
jeden poznatek, po odpojeni váhy vzduchu se otáčky uklidní, ale rozsvítí se kontrolka servisu. Předpokládal jsem teda špatnou váhu vzduchu, ale po výměně žádná změna.
Budu muset využit služby servisu, avšak kdyby měl někdo nápad co by to mohlo být, budu rád. díky
Naposledy upravil(a) denis.owc dne 12 dub 2018, 21:45, celkem upraveno 1 x.
denis.owc píše:jeden poznatek, po odpojeni váhy vzduchu se otáčky uklidní, ale rozsvítí se kontrolka servisu. Předpokládal jsem teda špatnou váhu vzduchu, ale po výměně žádní změna.
Budu muset využit služby servisu, avšak kdyby měl někdo nápad co by to mohlo být, budu rád. díky
..no tych pricin moze byt viac...
a nechce sa mi tu pisat elaborat ....
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov