Tak po delší době pár informací. Před pár dny kontrola nápravnic, odstranění povrché rzy a opět ošetřeno černou barvou. Nadále vystříkána zadní část Astry, jak je rezerva. Plastové nadkolí slouží dokonale, ale tam jak je rezerva bylo potřeba překontrolovat a ošetřit, aby se nepustila koroze. Jinak auto prozarím po 12 letech a 8 měsíchch bez koroze. Co ale se chystá je výměna brzdových trubek, ty přední jsou už opravdu v dost špatném stavu

. No a pak zase bude na pár let klid. Brzdy v pohodě, karoserie bez koroze, motor šlape bez komplikací, nežere ani kapku oleje, spotřeba cca 6,3 - 6,5lit. benzínu. Plazmové budíky pořád funkční, už přes 10 let

.
Na Astře J začnou první investice většího rozsahu příští rok, ale jsou to pouze provozní věci. Výměna předních desek, kotouče jsou v pohodě. Výměna chladíci kapaliny podle servisního plánu. No a podle doporučení výměna oleje v převodovce M32 - 6st manuál (asi nejslabší článech auta). Osobně chci předejít případným potížim a proto výměna oleje. Pro rok 2021 to bude koupě nových letních pneu 17"(za původní od výroby), ale to ještě daleko.
Podtrženo a sečteno, Astry dělají radost a brozdají po cestách.
Můj 2800 příspěvek
