právě jsem se vrátil z STK, kde jsem dostal známku jen na měsíc a budu muset na opakovanou

1) Koroze brzdového potrubí
To je jasné - výměna.
2) Ruční brzda brzdí až ve 2/3 a LZ kolo méně brzdí.
Také jasné, nechám seřídit, případně vyměnit lanovody
3) Vůle na kolech
Údajně jsou čepy v pořádku a technik odhaduje závadu na tyčku řízení. Drobnou vůli mám i ve volantu, může to s tím souviset? Vůli ve volantu jsem přikládal vysypanému ložisku v domečku pod volantem.
4) Rozdíl v brzdném účinku na LZ a PZ kole je větší jak 30%
Všiml jsem si, že na levé a pravé zadní straně jsou rozdílné brzdiče. Na jedné straně je Bosch a na druhé straně je Lucas. Předpokládám, že jeden z brzdových systémů má větší pístek a tím může být dosaženo rozdílného brzdového účinku. Takže otázka je, mám kupovat stejný brzdič, nebo s tím půjde něco udělat?
Všem díky moc za rady. Zejména ty rozdílné brzdiče pro mě bylo celkem zajímavé zjištění (zjistil jsem to až v sobotu), kdy jsem koukal na stav destiček
