Spotreba s rychlostou a bez
-
jozef.ondrus
- Příspěvky: 45
- Registrován: 01 pro 2006, 17:13
- Bydliště: Okres Levoča
- Kontaktovat uživatele:
Spotreba s rychlostou a bez
Zdravim. Uz par ludi mi povedalo ze ked idem dole kopcom so zaradenou rychlostou bez plynu tak spotreba je mensie (nulova) ako keby som mal vyhodenu rychlost a motor isiel na volnobeh.
Ked niekto vie ci to moze byt pravda alebo je to blbost prosim dajte vediet. Piste iba ak ste si isti PLEASE 
- Reklama
-
jozef.ondrus
- Příspěvky: 45
- Registrován: 01 pro 2006, 17:13
- Bydliště: Okres Levoča
- Kontaktovat uživatele:
bych to poupravil:manli2 píše:ano motory se vstřikováním paliva při jízde s zařazenou rychlostí z kopce mají menší spotřebu než při jízdě na neutrál.... auta k karburátorem přesně naopak
ano motory se vstřikováním paliva při jízde s zařazenou rychlostí z kopce mají nulovou spotřebu oproti jízdě na neutrál....
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Mno, dnes sem se projel po novy dalnici D8 - smer UL-Petrovice a zpet, tam to je peknej krpal nahoru, ale zpet jsem jel z kopce bez slapnuti na plyn asi 5km
Ale automat tu rychlost drzi vic rekl bych nez kdyz jedes treba na petku 80km. Pravda, byla mlha a v tunelech je povolena max. 60, takze jet 130 asi bych na to obcas musel slapnout 
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
Na vlastní kůži jsem toto vyzkoušel, dá se takto ušetřit 1litr na 100 kilometrů. Při rychlosti 200 a vyřazený rychlosti už stejně brzdí i aerodynamika a na 5ku s kopce nic moc neztratíš. U auta s palubním počítačem je to jednoznačně vidět. Ušetřit se dá nejen jízdou s kopce, ale i při dojíždění k ceduli obec, ke křižovatce atd. Na průměrný rychlosti téměř nis neztratíš, ale můžeš hodně ušetřit. Vyzkoušej a uvidíš.

No pri beznym jezdeni je to uspora bez debat, ale me prave zajimaj ty patologicky pripady kdy je nutny mit vysoky otacky - cili pri vysoky rychlosti. Kdyz se jede "pomalu", tak zaradim nejvyssi moznou rychlost a v prevodech ztracim minimum - naprosto zanedbatelne vuci ostatnim ztratam. Ale pri roztocenym motoru se ztraci jak pisu zhruba 30 koni navic oproti pripadu se zarazenym N. To vede k znacny ztrate E vozu a tu pak budu muset nahnat naslednym zrychlovanim. Podle me by mohla existovat urcita situace (rychlost) od ktery se vypalti dat N ... Z energetickeho hlediska se zarazenym N palim zbytecne energii jen na roztoceni motoru, ale tim ze dam N zase zamezim E ztrate podstatne vyssiho rozsahu(porad se bavim o vysokejch otackach).
Zkouším, ale 200 zkoušet nebudu, nejsem magor a mám se rádZdeněk Lbc píše:Na vlastní kůži jsem toto vyzkoušel, dá se takto ušetřit 1litr na 100 kilometrů. Při rychlosti 200 a vyřazený rychlosti už stejně brzdí i aerodynamika a na 5ku s kopce nic moc neztratíš. U auta s palubním počítačem je to jednoznačně vidět. Ušetřit se dá nejen jízdou s kopce, ale i při dojíždění k ceduli obec, ke křižovatce atd. Na průměrný rychlosti téměř nis neztratíš, ale můžeš hodně ušetřit. Vyzkoušej a uvidíš.![]()
![]()
![]()
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!