Příspěvek
od vasekpetr1 » 30 led 2014, 23:04
Nemám tady chytrou knížku, tudíž nevím, kde je to u tvého typu, ale já mám teplotní čidlo pro řídící jednotku chlazení umístěné na vodním potrubí za alternátorem u škrtící klapky (u mezistěny). Při vytažení jeho konektoru a po nastartování nabíhají naplno oba ventilátory sahary, svítí kontrolka poruchy chlazení a tuším volnoběh byl nestabilní. V knize "Jak na to" je toto čidlo vyznačeno. Ale pokud ti nenabíhá sahara, tak bych to spíš viděl na mechanický problém ventilátoru (točí se volně?) nebo výpadek napájení ventilátorů. Zkontroluj pojistky v motorovém prostoru (vedle baterky).
A tobě v tomto počasí najíždí sahara? To bude problém spíše termostatu nebo těsnění pod hlavou. Netlakuje se ti vodní okruh?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)