dnes ráno mi přestal posilovat posilovač řízení, tak jsem odpoledne dojel z práce domu a po cestě jsem koupupil v Oplu flašku oleje.
Doma jsem dolil ca 450 ml oleje do nádobky posilovače a jak tak cloumám volantem, abych dolil doplna, tak koukám že se pod autem tvoří loužička.
Kouknu blíže a vidim že oleje teče z pravé vnitřní manžety spojovačky.
Tak teď konečně k dotazu:
Dá se to gufero něják vyměnit a znovu celé řízení utěsnit a nebo je jediná možnost komplet výměna?
A z toho pramení další otázka, je reálné měnit řízení doma v garáži bez velkýho heveru?
Co jsem na to tak koukal lajckým okem, tak se mi zdá, že se nejspíš musí sundat celá nápravnice a pak z ní to řízení, nebo se pletu a jde to snad i z poza motoru horem odšroubovat a vytáhnout bokem?
Jo a ještě mě zajímá, zdali můžu jezdit s Astrou dále, až mi zase přestane fungovat servo? Že bych vyndal pojistku č.7 v motorovém prostoru, aby to neběželo na sucho.
Nebo jestli je třeba ještě nějáké jiné opatření.
Díky za info hlavně od fundovaných Astráků servisáků.
