Vakuova pumpa 2.0dti

Odpovědět
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Vakuova pumpa 2.0dti

Příspěvek od Fulo3 »

Ahoj prosim vas z vakuovej pumpi idu 2 vyvody jeden do posilnovaca brzd a druhy co ide to toho turbo a klapky sami zda otazka znie vakuova pumpa ma mat na oby dvoch vyvodoch rovnaky podlak?
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vakuova pumpa 2.0dti

Příspěvek od Alzafir »

Už podle průměru obou vyústění je zřejmé, že brzdový posilovač potřebuje větší podtlak. A tak to i je, podtlakové ovladače jsou připojené na ten menší průměr, když začne podtlak na vakuovce uvadat stářím, projeví se to nejdřív na nedostatečném podtlaku pro ovládání turba, EGRu....

Vše tu je popsáno, stačí na fóru strávit pár nocí a vše se dozvíš :lol:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Vakuova pumpa 2.0dti

Příspěvek od Fulo3 »

Ahoj citam uz asi mesiac vsade aj tu stale dokola solenoidy mam ok vsetky 3 egr drzi podlak aj minutu ked to drzim takze je ok MAP vycisteny podlakove hadicky kolienka vsetko ok na meranie vakuovky ani nemusim ist kedze viem ze ani jazykom mi spodok vakovej pumpi netaha skoro vobec ked turbo napojim na vyvod co ide do posilnovaca brzd tak mi ho vtiahne naplno akohonahle ho napojim naspet dole tak tiahlo len tak klepka ani ho nepotiane tak sudim ze maly podlak a podotykam solenoidy su ok a sanie bolo cistene pred rokom.A este jedna vec ked zaslepim spodny vyvod vakovej pumpi co ide turbo odtial a hadicka ku solenoidom pri bateri tak napojim celu vetvu na hadicu posilnovaca brzd a vtedy mi aj auto slabo brzi aj hadze kontrolku aj slabsie taha turbo takze to odtial asi nestiha videl som to raz frajerke na vectre tak spravene a jej to slapalo.DIK :D
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Vakuova pumpa 2.0dti

Příspěvek od Fulo3 »

Alzafir píše:Už podle průměru obou vyústění je zřejmé, že brzdový posilovač potřebuje větší podtlak. A tak to i je, podtlakové ovladače jsou připojené na ten menší průměr, když začne podtlak na vakuovce uvadat stářím, projeví se to nejdřív na nedostatečném podtlaku pro ovládání turba, EGRu....

Vše tu je popsáno, stačí na fóru strávit pár nocí a vše se dozvíš :lol:
když začne podtlak na vakuovce uvadat stářím mohol by si mi toto prosim ta prelozit :D
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Vakuova pumpa 2.0dti

Příspěvek od matozippi »

myslel to asi tak ze nova da -1,1bar a po desiatich rokoch ma -0,9bar co este stale staci na to aby turbo/egr/klapky fungovali
pri -0,8bar to zacne blbnut
CISLA SU ORIENTACNE spravne hodnoty najdete v diskusiach/navodoch
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vakuova pumpa 2.0dti

Příspěvek od Alzafir »

Fulo3 píše:.....ked zaslepim spodny vyvod vakovej pumpi co ide turbo odtial a hadicka ku solenoidom pri bateri tak napojim celu vetvu na hadicu posilnovaca brzd a vtedy mi aj auto slabo brzi .....
Tak toho bych se fakt bál :o , jde o brzdy, solenoidy budou regulovat větší podtlak, musí ho pochopitelně upouštět, no a co zbyde na chudáka posilovače brzd? :shock: :shock:
Takže tohle ti vřele doporučuju zneškodnit tuto " úpravu" a vrátit do původního stavu.
Matozippi to pochopil správně, provozem vývěva ( vakuová pumpa) ztrácí schopnost vyrobit podtlak, může za to např zanedbaná údržba s prodlužováním výměny oleje. Vnitřek válce je pak poškozen rýhama ( to jsem viděl) , čímž hodnota podtlaku na spodním vyústění klesá, případně není vůbec žádný.
I když tam ještě nějaký je, ale kolísá podle zatížení motoru, i to je špatně. Už na volnoběhu musí být konstantní hodnota.
Podle popisu toho cukání táhla turba bych s největší pravděpodobností soudil, že máš vývěvu po smrti.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Vakuova pumpa 2.0dti

Příspěvek od Fulo3 »

Alzafir píše:
Fulo3 píše:.....ked zaslepim spodny vyvod vakovej pumpi co ide turbo odtial a hadicka ku solenoidom pri bateri tak napojim celu vetvu na hadicu posilnovaca brzd a vtedy mi aj auto slabo brzi .....
Tak toho bych se fakt bál :o , jde o brzdy, solenoidy budou regulovat větší podtlak, musí ho pochopitelně upouštět, no a co zbyde na chudáka posilovače brzd? :shock: :shock:
Takže tohle ti vřele doporučuju zneškodnit tuto " úpravu" a vrátit do původního stavu.
Matozippi to pochopil správně, provozem vývěva ( vakuová pumpa) ztrácí schopnost vyrobit podtlak, může za to např zanedbaná údržba s prodlužováním výměny oleje. Vnitřek válce je pak poškozen rýhama ( to jsem viděl) , čímž hodnota podtlaku na spodním vyústění klesá, případně není vůbec žádný.
I když tam ještě nějaký je, ale kolísá podle zatížení motoru, i to je špatně. Už na volnoběhu musí být konstantní hodnota.
Podle popisu toho cukání táhla turba bych s největší pravděpodobností soudil, že máš vývěvu po smrti.
bolo to tak tak som to napojil naspat a dal som spatny ventil dole az mi netaha olej do hadiciek a mal som ju rozobratu bola plna oleja tak je urcite ko ale ten ventil mi drzi ten olej a auto brzdi aj taha tak je dobre :D
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Odpovědět