Vakuova pumpa 2.0dti
Vakuova pumpa 2.0dti
Ahoj prosim vas z vakuovej pumpi idu 2 vyvody jeden do posilnovaca brzd a druhy co ide to toho turbo a klapky sami zda otazka znie vakuova pumpa ma mat na oby dvoch vyvodoch rovnaky podlak?
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
- Reklama
Re: Vakuova pumpa 2.0dti
Už podle průměru obou vyústění je zřejmé, že brzdový posilovač potřebuje větší podtlak. A tak to i je, podtlakové ovladače jsou připojené na ten menší průměr, když začne podtlak na vakuovce uvadat stářím, projeví se to nejdřív na nedostatečném podtlaku pro ovládání turba, EGRu....
Vše tu je popsáno, stačí na fóru strávit pár nocí a vše se dozvíš
Vše tu je popsáno, stačí na fóru strávit pár nocí a vše se dozvíš

Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Vakuova pumpa 2.0dti
Ahoj citam uz asi mesiac vsade aj tu stale dokola solenoidy mam ok vsetky 3 egr drzi podlak aj minutu ked to drzim takze je ok MAP vycisteny podlakove hadicky kolienka vsetko ok na meranie vakuovky ani nemusim ist kedze viem ze ani jazykom mi spodok vakovej pumpi netaha skoro vobec ked turbo napojim na vyvod co ide do posilnovaca brzd tak mi ho vtiahne naplno akohonahle ho napojim naspet dole tak tiahlo len tak klepka ani ho nepotiane tak sudim ze maly podlak a podotykam solenoidy su ok a sanie bolo cistene pred rokom.A este jedna vec ked zaslepim spodny vyvod vakovej pumpi co ide turbo odtial a hadicka ku solenoidom pri bateri tak napojim celu vetvu na hadicu posilnovaca brzd a vtedy mi aj auto slabo brzi aj hadze kontrolku aj slabsie taha turbo takze to odtial asi nestiha videl som to raz frajerke na vectre tak spravene a jej to slapalo.DIK 

Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Re: Vakuova pumpa 2.0dti
když začne podtlak na vakuovce uvadat stářím mohol by si mi toto prosim ta prelozitAlzafir píše:Už podle průměru obou vyústění je zřejmé, že brzdový posilovač potřebuje větší podtlak. A tak to i je, podtlakové ovladače jsou připojené na ten menší průměr, když začne podtlak na vakuovce uvadat stářím, projeví se to nejdřív na nedostatečném podtlaku pro ovládání turba, EGRu....
Vše tu je popsáno, stačí na fóru strávit pár nocí a vše se dozvíš

Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Re: Vakuova pumpa 2.0dti
myslel to asi tak ze nova da -1,1bar a po desiatich rokoch ma -0,9bar co este stale staci na to aby turbo/egr/klapky fungovali
pri -0,8bar to zacne blbnut
CISLA SU ORIENTACNE spravne hodnoty najdete v diskusiach/navodoch
pri -0,8bar to zacne blbnut
CISLA SU ORIENTACNE spravne hodnoty najdete v diskusiach/navodoch
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: Vakuova pumpa 2.0dti
Tak toho bych se fakt bálFulo3 píše:.....ked zaslepim spodny vyvod vakovej pumpi co ide turbo odtial a hadicka ku solenoidom pri bateri tak napojim celu vetvu na hadicu posilnovaca brzd a vtedy mi aj auto slabo brzi .....



Takže tohle ti vřele doporučuju zneškodnit tuto " úpravu" a vrátit do původního stavu.
Matozippi to pochopil správně, provozem vývěva ( vakuová pumpa) ztrácí schopnost vyrobit podtlak, může za to např zanedbaná údržba s prodlužováním výměny oleje. Vnitřek válce je pak poškozen rýhama ( to jsem viděl) , čímž hodnota podtlaku na spodním vyústění klesá, případně není vůbec žádný.
I když tam ještě nějaký je, ale kolísá podle zatížení motoru, i to je špatně. Už na volnoběhu musí být konstantní hodnota.
Podle popisu toho cukání táhla turba bych s největší pravděpodobností soudil, že máš vývěvu po smrti.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Vakuova pumpa 2.0dti
bolo to tak tak som to napojil naspat a dal som spatny ventil dole az mi netaha olej do hadiciek a mal som ju rozobratu bola plna oleja tak je urcite ko ale ten ventil mi drzi ten olej a auto brzdi aj taha tak je dobreAlzafir píše:Tak toho bych se fakt bálFulo3 píše:.....ked zaslepim spodny vyvod vakovej pumpi co ide turbo odtial a hadicka ku solenoidom pri bateri tak napojim celu vetvu na hadicu posilnovaca brzd a vtedy mi aj auto slabo brzi ....., jde o brzdy, solenoidy budou regulovat větší podtlak, musí ho pochopitelně upouštět, no a co zbyde na chudáka posilovače brzd?
![]()
![]()
Takže tohle ti vřele doporučuju zneškodnit tuto " úpravu" a vrátit do původního stavu.
Matozippi to pochopil správně, provozem vývěva ( vakuová pumpa) ztrácí schopnost vyrobit podtlak, může za to např zanedbaná údržba s prodlužováním výměny oleje. Vnitřek válce je pak poškozen rýhama ( to jsem viděl) , čímž hodnota podtlaku na spodním vyústění klesá, případně není vůbec žádný.
I když tam ještě nějaký je, ale kolísá podle zatížení motoru, i to je špatně. Už na volnoběhu musí být konstantní hodnota.
Podle popisu toho cukání táhla turba bych s největší pravděpodobností soudil, že máš vývěvu po smrti.

Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000