Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Odpovědět
Uživatelský avatar
bigasi
Příspěvky: 186
Registrován: 04 čer 2013, 20:00
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od bigasi »

Lidi chci se zeptat nikde sem to tu nenašel. jakej je rozdíl krom velikosti v turbech u X2ODTH a X2ODTL ? Resp. bude mi turbo z DTI pasovat na svody z DI?? Nebo musim použít i parohy? Díky..
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Reklama
 

Uživatelský avatar
erico
Příspěvky: 477
Registrován: 23 kvě 2013, 22:42
Bydliště: Kamienka , cez tyzden Zilina

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od erico »

Bude ti pasovat na zvody 8)
csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od csala »

Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Mirdas
Příspěvky: 1333
Registrován: 28 lis 2011, 21:06
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od Mirdas »

ale on ví, že turba jsou jinak velký 8) víceméně železem jsou to identický motory až na pár drobností jako je turbo a u DTL nepřítomnost IC

X20DTH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 74 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 205 / 1600 - 2750 (Omega B, Vectra B bis MJ00), 205 / 1650 - 3000 (Vectra B ab MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1549S
Verwendung: Omega B (R25), Vectra B (F18+WR, F23WR)

X20DTL
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 60 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 1800 - 2500, 185 / 1500 - 2500 (Vectra B bis MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1544
Verwendung: Astra G (F18+WR, F23WR, AF20), Vectra B (F18+WR, F23WR), Zafira A (F23WR)
Born From Jets
Uživatelský avatar
erico
Příspěvky: 477
Registrován: 23 kvě 2013, 22:42
Bydliště: Kamienka , cez tyzden Zilina

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od erico »

ale uchyty na turbo pasuju , otazka bola jasna :wink:
Uživatelský avatar
bigasi
Příspěvky: 186
Registrován: 04 čer 2013, 20:00
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od bigasi »

Děkuji děkuji.. DTH má ještě oproti DTL větší vstřiky.. Ty už máme.. Vedení vzduchu si natáhnu efektivněji kratší cestou posléze uvidíte v projektu a jen mě zajímalo jak pasuje turbo =) Takže pásne bez problémů =) To sem potřeboval vědět.. Děkuji mnohokrát... BTW jak je to z EGR ventilem? Je u tohodle motoru možný ho vyřadit?
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Uživatelský avatar
bigasi
Příspěvky: 186
Registrován: 04 čer 2013, 20:00
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od bigasi »

Tak máme doma další dílek k přestavbě DTL na DTH =)

A neni to repas =) je uplně new...
Garett.jpg
Garett2.jpg
Kdyby ste měl někdo zájem sem schopnej sehnat new šneky za velice dobré ceny... cca 45% míň oproti kelly =)
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od matozippi »

pokial viem tak egr sa neda vyradit..
planujues aj nejaku zmenu na riadiacke? alebo len mechanicky pomenis veci?
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Uživatelský avatar
bigasi
Příspěvky: 186
Registrován: 04 čer 2013, 20:00
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Příspěvek od bigasi »

Vyměnim vstřiky, turbo, a chip je samozřejmý =) plánuju tak 90kW to už by mělo na kombíka stačit
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Odpovědět