Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
- bigasi
- Příspěvky: 186
- Registrován: 04 čer 2013, 20:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
Lidi chci se zeptat nikde sem to tu nenašel. jakej je rozdíl krom velikosti v turbech u X2ODTH a X2ODTL ? Resp. bude mi turbo z DTI pasovat na svody z DI?? Nebo musim použít i parohy? Díky..
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
- Reklama
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
Bude ti pasovat na zvody 

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
Pre X20DTL je turbo Garrett GT1544S
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;5 ... T=16|LNG=1
Pre X20DTH je turbo GT1549S
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;5 ... T=16|LNG=1
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;5 ... T=16|LNG=1
Pre X20DTH je turbo GT1549S
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;5 ... T=16|LNG=1
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
GT1544S
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 2-0001.php
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 6-0002.php
GT1549S
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 7-0001.php
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 7-0002.php
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 2-0001.php
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 6-0002.php
GT1549S
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 7-0001.php
http://www.turbomaster.info/eng/garrett ... 7-0002.php
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
ale on ví, že turba jsou jinak velký
víceméně železem jsou to identický motory až na pár drobností jako je turbo a u DTL nepřítomnost IC
X20DTH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 74 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 205 / 1600 - 2750 (Omega B, Vectra B bis MJ00), 205 / 1650 - 3000 (Vectra B ab MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1549S
Verwendung: Omega B (R25), Vectra B (F18+WR, F23WR)
X20DTL
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 60 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 1800 - 2500, 185 / 1500 - 2500 (Vectra B bis MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1544
Verwendung: Astra G (F18+WR, F23WR, AF20), Vectra B (F18+WR, F23WR), Zafira A (F23WR)

X20DTH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 74 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 205 / 1600 - 2750 (Omega B, Vectra B bis MJ00), 205 / 1650 - 3000 (Vectra B ab MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1549S
Verwendung: Omega B (R25), Vectra B (F18+WR, F23WR)
X20DTL
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 60 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 1800 - 2500, 185 / 1500 - 2500 (Vectra B bis MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1544
Verwendung: Astra G (F18+WR, F23WR, AF20), Vectra B (F18+WR, F23WR), Zafira A (F23WR)
Born From Jets
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
ale uchyty na turbo pasuju , otazka bola jasna 

- bigasi
- Příspěvky: 186
- Registrován: 04 čer 2013, 20:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
Děkuji děkuji.. DTH má ještě oproti DTL větší vstřiky.. Ty už máme.. Vedení vzduchu si natáhnu efektivněji kratší cestou posléze uvidíte v projektu a jen mě zajímalo jak pasuje turbo =) Takže pásne bez problémů =) To sem potřeboval vědět.. Děkuji mnohokrát... BTW jak je to z EGR ventilem? Je u tohodle motoru možný ho vyřadit?
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
- bigasi
- Příspěvky: 186
- Registrován: 04 čer 2013, 20:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
Tak máme doma další dílek k přestavbě DTL na DTH =)
A neni to repas =) je uplně new... Kdyby ste měl někdo zájem sem schopnej sehnat new šneky za velice dobré ceny... cca 45% míň oproti kelly =)
A neni to repas =) je uplně new... Kdyby ste měl někdo zájem sem schopnej sehnat new šneky za velice dobré ceny... cca 45% míň oproti kelly =)
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
pokial viem tak egr sa neda vyradit..
planujues aj nejaku zmenu na riadiacke? alebo len mechanicky pomenis veci?
planujues aj nejaku zmenu na riadiacke? alebo len mechanicky pomenis veci?
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
- bigasi
- Příspěvky: 186
- Registrován: 04 čer 2013, 20:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI
Vyměnim vstřiky, turbo, a chip je samozřejmý =) plánuju tak 90kW to už by mělo na kombíka stačit
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk
Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých
Skype: bucktekk