Hučení kola-konečně vyřešeno

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Uživatelský avatar
Fanous
Příspěvky: 182
Registrován: 22 pro 2011, 23:34
Bydliště: jičínsko, Brno, Vysočina

Re: Hučení kola-konečně vyřešeno

Příspěvek od Fanous »

jasně dík, už jsem mu psal
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace
Reklama
 

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Hučení kola-konečně vyřešeno

Příspěvek od spermin »

TEĎ JSEM TO ZHLÉDL CELÉ, ANI TEN PRAVÝ SE MI NELÍBÍ.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Uživatelský avatar
Fanous
Příspěvky: 182
Registrován: 22 pro 2011, 23:34
Bydliště: jičínsko, Brno, Vysočina

Re: Hučení kola-konečně vyřešeno

Příspěvek od Fanous »

tak jak jsem měnil směr otáčení, tak to ten zvuk šel z převodovky (diferenciálu) a u pravýho nic slyšet není, to jsem udělal jen pro porovnání. Levý náboj klade větší odpor, ale hlavně mi jde o "cvakání" okolo 10 sekundy, jak to přiblížím. Někdo tvrdí, že stačí doplnit vazelinu, manžeta prasklá není, nevím kudy by to vyteklo.
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Hučení kola-konečně vyřešeno

Příspěvek od spermin »

jo, cvakání z převodovky je jiná, homokineťák je cvakání v kloubech poloosy, nebo to bývá v unášecích kamenech, pokud je
naše auta mají, ale u tebe to je asi ta levá poloosa (ložisko) a tuk to pravděpodobně nespraví, ale zkusit to Můžeš.
určitě to je levná varianta. Ale píšeš že byl náboj měněný, jenom jestli je tam fakt SKF.
už se objevily zdařilé padělky ložisek SKF. je to na zvracení. :evil: :evil:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Uživatelský avatar
Fanous
Příspěvky: 182
Registrován: 22 pro 2011, 23:34
Bydliště: jičínsko, Brno, Vysočina

Re: Hučení kola-konečně vyřešeno

Příspěvek od Fanous »

jasně, jinak je to ložisko s označením SKF BAR-0049 E ITALY A37 1 1854 a v servisu mi tvrdili, že ho měnili, tak snad to není replika. Pravý ložisko je ještě originál nebo aspoň na něm není nic vyraženýho. Jde mi hlavně o to, že levá strana klade větší odpor a ševelí v tom kloubu. Když bych rozdělával ten kloub je potřeba si dát na něco pozor? Stačí rozmontovat jen středovou matici na náboji a čep řízení a potom to kladivem vymlátit ven a nebo musí jít ven celá poloosa, nevíš?
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Hučení kola-konečně vyřešeno

Příspěvek od spermin »

pokud při neutrálu a točení náboje cítíš slabé drhnutí- nerovnosti v rotaci, je to ložisko, pokud klape v poloose
při změně otáček ( pravé a levé) je to homokineťák, odpor v rotaci je ložisko, homokineťák jenom klape.
Počkej na verdikt Dennyho
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Uživatelský avatar
Fanous
Příspěvky: 182
Registrován: 22 pro 2011, 23:34
Bydliště: jičínsko, Brno, Vysočina

Re: Hučení kola-konečně vyřešeno

Příspěvek od Fanous »

jasně, čekám a už se radši v ničem nehrabu, dík ;)
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace
Odpovědět