tohle pozoruju taky ale od té doby co mám astru a to už je tam jedna baterka nová takže bych řekl že u mě to baterkou neni... Asi nějakej opel problém...
servo má větší odběr stejně jako klima a tak zakolísání je normální, ale v jeho případě je to docela markantní. To asi všem nedělá. V mojem případě to vidím na baterku která se loučí a nebo by chtěla jen dobít. A jak píšu nahoře - občas při parkování se zdá že jako by vysadí a je trochu hlučnější. Po delší jízdě se to nestává. U něj bych to viděl na baterku a možná i altík. Ale je to jen tip.
Tak možná jste s tou baterkou nebyli daleko od pravdy..ráno jak jsem jel do školy bylo cca -2 a při startování se tak 2 vteřiny protočil startér než to naskočilo, jinak když bylo nad nulou chytlo to okamžitě. Krátké trasy abych ji vytřískal nejezdím potom zkusím proměřit to dobíjení
Byl jsem skamionem v čechách ä teď to čtu, co je tady nových přízpěvků o jednom a tom samím... Hele nechápu co ještě řešíš? Jasně jsem ti psal, že to je baterkou nebo altíkem nebo obojím. No a když jsi psal, že máš baterii 80A co tam dělat nemá, páč jí altík nedokáže dobýjet tak, jak by měl a ještě je ke všemu vidět žebra jak jí máš suchou, tak co od toho chceš?
hmm tak přesně tohle dělá i mně, musím podotknout že mě to už taky kaká, protože mi to kolikrát zakolísá tak silně až mi zdechne motor, nějvětší haluž je, že to převážně dělá poránu na zpátečku když se chci otočit majitel přede mnou mojí Astřičku pěkně zanedbal a doje**l co se dalo
pejee píše:Zítra uvidím co se dá dělat s baterkou a proměřím dobíjení auto mám teprve týden, najel jsem zatím 500 km a na jízdní vlastnosti si stěžovat jinak nemůžu, motor si hezky šlape, žádné kontrolky neblikají, spotřeba kolem 6,3l..jen tohle mě překvapilo.. no a možná spojka, ta už zabírá celkem navrchu tak se s tím hůř rozjíždí. jinak pohodlné auto
kolik máš najeto? u AG vydrží spojka hodně, ale u tigry je po 200 tis na repas
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0