Jelikož moje Z14XE mě začala zlobit chtěl jsem zjistit čím to je,zejména kolísání otáček,špatné starty atd...začal jsem tím nejběžnějším a nejjednodušším, odstavením egr (pozor! zaslepení je něco jiného,blbost)
ventil jsem demontoval a viděl ten bordel v trubkách,ventil byl taky krapet tak jsem ho odkarbonoval


z 3mm hliníku jsem udělal zkusmo záslepku,podle tvaru těsnění
a nanesl na ni lukopren do 300°C

ventil jsem umístil pouze na jeden šroub a nechal ho pracovat(naprázdno,je připojený na konektor)
druhý šroub podložil protože byl dost dlouhý,utáhl, a bylo

nechal jsem zaschnout 24h,po celou dobu odpojená baterie,pak jsem ji zapojil,nastartoval nechal chvíli běžet,vypl motor odpojil baterku a za pár hodin zapojil,o dva dny později jel projet,zahřál motor atd...
výsledek: lepší starty,necuká,pružnost se zvýšila (diskutabilní jelikož jsem si upravil sání) a hlavní :NESVÍTÍ KONTROLKA!!