Správné zapojení komponentních reproduktorů
Správné zapojení komponentních reproduktorů
Zdravím,
mám astru G (caravan) kterou jsem koupil pouze s předními středobasovými reproduktory. Koupil jsem sadu komponentních repro dopředu i dozadu. Součástí balení není výhybka, ale pouze jakási cívka s čtyřmi kabely (dva IN a dva OUT). Mám dva dotazy:
1)
Zapojil jsem přední repro (zapojil jsem + a - z rádia a k nim + a - z cívky, na druhou stranu cívky jsem připojil výškový reproduktor)
Repro však hrajou jen potichu, při zesílení v nich začne praskat a zdá se mi že výškové hrajou víc a basové méně než by bylo ideální.
Všiml jsem si že na originální repro jdou dva + a dva - kabely a napadlo mě že je v autě už vestavěná výhybka, protože z ISO konektoru jdou jen dva kabely. Nemá s tímto někdo zkušenost???
2)
Druhá otázka se týká zadních repro. Kabely z ISO jdou, v liště v prahu jdou také, až do průchodky ve sloupku mezi dveřmi, ale ve dveřích už nejsou. Do sloupku se nemůžu dostat kvůli navijáku pásů. Neví někdo jak naviják demotovat, nebo alespoň jak je kabeláž ve sloupku řešena. Nové kabely tahat nechci, repro dávám poměrně slabé, takže origo kabeláž mi stačí.
Díky moc za odpověď!
mám astru G (caravan) kterou jsem koupil pouze s předními středobasovými reproduktory. Koupil jsem sadu komponentních repro dopředu i dozadu. Součástí balení není výhybka, ale pouze jakási cívka s čtyřmi kabely (dva IN a dva OUT). Mám dva dotazy:
1)
Zapojil jsem přední repro (zapojil jsem + a - z rádia a k nim + a - z cívky, na druhou stranu cívky jsem připojil výškový reproduktor)
Repro však hrajou jen potichu, při zesílení v nich začne praskat a zdá se mi že výškové hrajou víc a basové méně než by bylo ideální.
Všiml jsem si že na originální repro jdou dva + a dva - kabely a napadlo mě že je v autě už vestavěná výhybka, protože z ISO konektoru jdou jen dva kabely. Nemá s tímto někdo zkušenost???
2)
Druhá otázka se týká zadních repro. Kabely z ISO jdou, v liště v prahu jdou také, až do průchodky ve sloupku mezi dveřmi, ale ve dveřích už nejsou. Do sloupku se nemůžu dostat kvůli navijáku pásů. Neví někdo jak naviják demotovat, nebo alespoň jak je kabeláž ve sloupku řešena. Nové kabely tahat nechci, repro dávám poměrně slabé, takže origo kabeláž mi stačí.
Díky moc za odpověď!
Opel Astra G Classic Caravan 1.6 16V 2007 - na jízdu
Škoda 120LS jako veterán ;-)
Škoda 120LS jako veterán ;-)
- Reklama
Re: Správné zapojení komponentních reproduktorů
ty seriove vyhybky sou na seriovych repracich formou kondiku... cos koupil za repro? treba praskat maji uz od vyroby 

Re: Správné zapojení komponentních reproduktorů
Repro jsou celkem levné Phonocar, ale zkoušel jsem je zapojit na normální rádio a hrály v pohodě (zkoušel jsem poze basáky)...
Opel Astra G Classic Caravan 1.6 16V 2007 - na jízdu
Škoda 120LS jako veterán ;-)
Škoda 120LS jako veterán ;-)
Re: Správné zapojení komponentních reproduktorů
Tak jsem repro vyzkoušel v jiném autě na stejné rádio a hrajou bezproblémově. Je tedy zaručeně problém někde v origo kabeláži astry (původně byly středobasy). Opravdu nikdo neví jak je zapojení řešeno?? nechce se mi tahat svoji kabeláž, musel bych vrtat do dveři a to dělat nechci...
Opel Astra G Classic Caravan 1.6 16V 2007 - na jízdu
Škoda 120LS jako veterán ;-)
Škoda 120LS jako veterán ;-)
Re: Správné zapojení komponentních reproduktorů
Káble k reproduktorom idú do dverí cez konektor a len jeden pár pre celé dvere, až tam sa rozdeľujú, žiadne výhybky nie sú zabudované v aute. Origo je len kondenzátor na výškači. Káble sa dajú prekontorlovať normálne trebárz voltmetrom. Niektoré Astry ale nemusia mať rozvod vo dverách po r. 2000 tuším, ak repro neboli objednané s autom.
Nič nie je potrebné vŕtať aj keď treba vo dverách ťahať káble, stačí zohnať origo piny na doplnenie vnútorného konektora.
Nič nie je potrebné vŕtať aj keď treba vo dverách ťahať káble, stačí zohnať origo piny na doplnenie vnútorného konektora.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Správné zapojení komponentních reproduktorů
Zde uprostřed vlákna na 2. straně máš schema zapojení reproduktorů i s čísly Pinů v konektorech. Toho červeného zvýraznění si nevšímej - řešili jsme problém u zadních repro.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Správné zapojení komponentních reproduktorů
Díky za odpovědi,
zítra to jdu zkusit dát do kupy, tak sem napíšu výsledek
zítra to jdu zkusit dát do kupy, tak sem napíšu výsledek

Opel Astra G Classic Caravan 1.6 16V 2007 - na jízdu
Škoda 120LS jako veterán ;-)
Škoda 120LS jako veterán ;-)
Re: Správné zapojení komponentních reproduktorů
Ála zabil 

Z20LET Coupe in Schwarz... One of my dream comes true...