Chyby 1625, 1630 a 1631.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 kvě 2011, 10:47
Chyby 1625, 1630 a 1631.
Prosim o radu co s tím. 1.7 TD 50 kw.
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Vyměň vstřikovací čerpadlo nebo nech opravit to svoje.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 kvě 2011, 10:47
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Hmm. To je to nejjednoduší a docela nákladný. Hledám nějaké jiné řešení jestli vůbec je. Třeba jestli to neni jen nějaká vychytávka.
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
myslim ze denny ti to rekl jednoznacne dennymu bych verim je jeden s mala dobrych mechanikov tady na foru
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
ne jen na foru, ale v celé ČR 

Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 kvě 2011, 10:47
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Tak kdybych věřil Dennymu. Provařil bych asi 34 500,- Kč. Jediná rada co radil je repas čerpadla s cenou z autokelly za 41 499,-Kč. Jenže to je to nejjednoduší, jak už jsem psal. Zajít do kelly a koupit něco co se akorát vymění. Sehnal jsem si v Německu společnost, která se zabívá čerpadlama. Oprava mi vyšla na 311 eček a hlavně jsem na to dostal 2 roky záruku. Chtěl jsem vědět jestli právě někdo nemá zkušenosti s těmito závady a jejich řešení než zajít do krámu a koupit "nový" díl.
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Jestli dobře čtu, tak Ti Zdenda radil to, co jsi udělal. Opravil jsi svoje čerpadlo. Taky jsi mohl jít do Oplu a pak by jsi podle svých slov "provařil" 44 752,80 Kč. Tvé čerpadlo má BOSCH číslo 0470004003. Zkus jej zadat do vyhledávače a uvidíš, za kolik se dá sehnat druhý kus. Rozhodně to nejsou pětimístné cifry s trojkou nebo čtyřkou na začátku. A přeci jenom je lepší mít druhý kus sestavený z nových dílů než něco opravené. Cena je sice hezká, záruka super, ale kdyby se čerpadlo náhodou rozsypalo někde v Chorvatsku (o prázdninách poměrně dost častý jev), tak jej sice vyreklamuješ, ale firma Ti z Chorvatska odtah nezaplatí.denny píše:Vyměň vstřikovací čerpadlo nebo nech opravit to svoje.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 kvě 2011, 10:47
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Rada zněla vyrepasovat čerpadlo. V čerpadle, ale závada nebyla. Byla v řídící jednotce, která je součástí čerpadla. Nejlevnější repas jsem sehna asi za 15 000,-. Tu cenu, kterou jsem psal mi radil v soukromých zprávách. A co se týče cesty do Chorvatska, tak to bych si asi netrouf s takhle starým autem. 

Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Ja sehnal typka co mi repasoval řídící jednotku čerpadla za necelé 3 tisice. A ani jsem ji nikam posílat nemusel. Navic se zárukou..coz jsem docela čuměl..
Silver OPEL ASTRA G1,7 DTi caravan
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20577
https://www.astra-g.cz/galerie/maccek/
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20577
https://www.astra-g.cz/galerie/maccek/
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
1.) Jeden o voze a druhý o koze. Motor X17DTL je úplně jiný než Y17DT. Jednu jednotku dělá BOSCH a druhá je Denso.
2.) Je smutné mít auto v takovém stavu, abych měl strach s ním ujet 2000 km aniž bych očekával, že to nevydrží.
3.) Je-li jednotka součástí čerpadla a není samostatně koupitelná, je na místě doporučovat repas čerpadla (výměna opotřebovaných dílů v těle čerpadla, výměna jednotky a nastavení čerpadla na stolici), nikoliv repas jednotky. Jednotka má k sobě připojeny komponenty, které způsobují její poškození a pokud se pouze opravuje bez výměny těchto komponent, odstraňuje se pouze následek problému, ne však jeho příčina.
2.) Je smutné mít auto v takovém stavu, abych měl strach s ním ujet 2000 km aniž bych očekával, že to nevydrží.
3.) Je-li jednotka součástí čerpadla a není samostatně koupitelná, je na místě doporučovat repas čerpadla (výměna opotřebovaných dílů v těle čerpadla, výměna jednotky a nastavení čerpadla na stolici), nikoliv repas jednotky. Jednotka má k sobě připojeny komponenty, které způsobují její poškození a pokud se pouze opravuje bez výměny těchto komponent, odstraňuje se pouze následek problému, ne však jeho příčina.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]