vzduch nebo dusík
- Reklama
pro méně chápavé to znamená to že 80% dusíku nebo 90% dusíku nestojí za ty prachy, když ti bude dusíkem foukat tak stejně neodstraní dost vzduchu co už v tý gumě je
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel



pepčo ty sis to nepřečet pozorně, ve vzduchu je 80% dusíku to znamená že i v pneumatice plněný vzduchem je 80% dusíku, myslíš že když si tam necháš za prachy nafoukat dusík z bomby kterej se ti smíchá se vzduchem co v gumě je tak že ten rozdíl jde poznat? estli tam máš 80% dusíku z normálního vzduchu nebo 90% dusíku z bomby za prachy....myslim že rozdíl nepozná nikdo a pneu před sezonou budeš muset dofoukat i tak a pochybuju že si pojedeš do pneuservisu dofoukat 0,2 atmosféry...pepca píše:![]()
já se v tom moc nevyznám,ale mně bylo řečeno že dusík má stejný tlak,tedy ukazuje stejný tlak at je guma studená či zahřátá,hlavně když guma sedí jak má tak tlak v pneu neklesá,tak nevím,pravda je že at letní nebo zimní vždy po uskladnění a opětovném nasazení na auto jsou měkčí a musím je dofoukat,což u plnění dusíkem není údajně třeba.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Vojta píše:pepčo ty sis to nepřečet pozorně, ve vzduchu je 80% dusíku to znamená že i v pneumatice plněný vzduchem je 80% dusíku, myslíš že když si tam necháš za prachy nafoukat dusík z bomby kterej se ti smíchá se vzduchem co v gumě je tak že ten rozdíl jde poznat? estli tam máš 80% dusíku z normálního vzduchu nebo 90% dusíku z bomby za prachy....myslim že rozdíl nepozná nikdo a pneu před sezonou budeš muset dofoukat i tak a pochybuju že si pojedeš do pneuservisu dofoukat 0,2 atmosféry...pepca píše:![]()
já se v tom moc nevyznám,ale mně bylo řečeno že dusík má stejný tlak,tedy ukazuje stejný tlak at je guma studená či zahřátá,hlavně když guma sedí jak má tak tlak v pneu neklesá,tak nevím,pravda je že at letní nebo zimní vždy po uskladnění a opětovném nasazení na auto jsou měkčí a musím je dofoukat,což u plnění dusíkem není údajně třeba.
Dusík se tam nedává ale trochu jiný plyn. Používá se z toho duvodu,že se v pneumatice tolik nezahříva jak vzduch a plašť tolik neměkne a má lepší přilnavost!
Astra G Caravan 1.6 16V Edice 2000
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
No nevim, ale myslim, že zahřátá guma má lepší přilnavost.....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Re: vzduch nebo dusík
Tahání peněz z lidí.... v našich klimatických podmínkách = zbytečnost.hans píše:jaký máte názor na dusík v pneu

Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW