Nevím jestli chyba nebude někde jinde...naftový filtra, voda a tak. Bo já jetos tankuju obyč. (čti ne arctic) naftu agipu liju VIF a vždy na drc (několikrát -17°, 2x-21°). Chladící kapalina měli po nastartování v -21 teplotu -19°C.
Pánové to že samotný vif zmrzne to je zcela běžný jev. Nafta s ním pak opravdu mrzne později. Zkuste si to klidně v mražáku. Mi nafta z Orlenu (Chalupki - Polsko) s Vifem nezmrzla ani při -22°C a to jsem dva dny stál. Vif jsem ale lil v teple do kanystru ve sklepě. Když jsem jednou v těch mrazech potřeboval nutně natankovat tak jsem měl Vif v autě taky zmrzlý tak jsem jen natankoval 15l u Agipu bez Vifu a taky to nezmrzlo než jsem tam tuším za dva dny dolil z kanystru už s Vifem. A víte že nemrzka do chladiče Vám zmrzne neředěná mnohem dřív než naředěná např. 1:1 s vodou a tak nějak laicky tuším že obdobné to bude s Vifem. A mám pocit že kdysi dávno jsem někde v nějakém technickém nebo produktovém listě Vifu přímo četl že se v mrazech nemá nechávat v autě že pak je problém s tekutostí ale že když už se to stane tak po rozmrznutí má normální vlastnosti. A pokud někomu s Vifem nafta zmrzne tak bych měl otázečku? Byl před zimou vyměněn nebo alespoň odvodněn palivový filtr?
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
no tak panove nevim voda mě přijde blbost nemam tam teda origo filtr. mam tam ted dany filtr z Fabie diesela protože u meho originalu netěsnili o kroužky a za 2500 kč za domeček fakt davat nebudu.. pak k te vodě teda jelikož dojízdím nadrž uplně do sucha takřka že to uz na mě opravdu blíka hlady a tankuju zase pouze plnou. filtr jsem měnil cca tyden před vanocema s olejem atd. měním paliv filtr každy rok. a při tankovaní pokažde leju Vif věčinou o malinko i předavkovavam. coz neni na škodu. kdyz mě to zamrzlo tankoval sem cca 4 dny před tím nez začly extra mrazy. a to měli na pistolce přidělanej plagatek že mají vervu do zimního obdoby.. takže si prostě myslim ze věčina českych pumpařu by se nadsebou mělo zamyslet... ze PHM nestojí korunu..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Tankoval jsem v Chalupkách, jako Žralok, přidal VIF ( neztuhlý) a OK i v -22.
Kolega s dvoulitrovou Zafirou tankoval vervu a.....zamrznul!!!
Že by verva??
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
A co primesys bioslozek do nafty ?? Nesnizuji repsektive nezvysuji tu teplotu, kdy to ztuhne ??
EDIT: Kamos co ma taky chrochtaka sice ne opel, ale fiat. Taky rikal, ze benzina se ku*evsky zhorsila.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Alzafir píše:Tankoval jsem v Chalupkách, jako Žralok, přidal VIF ( neztuhlý) a OK i v -22.
Kolega s dvoulitrovou Zafirou tankoval vervu a.....zamrznul!!!
Že by verva??
Tak já bych k tomu taky mohl říct, že Verva.... Drahá je jako moc a stejně je na prd.
Při chladnějších ránech -19°C se Zafirka snažila a snažila............nakonec nastartovala. Stačilo natankovat naftu a to podotýkám obyč, u jiné čerpačky a obrat při startech o 100%.
Já tu Agipku tankoval jen z nouze neb se mi rozsvítilo oko a já zrovna odjížděl z Ostravy. Jinak v drtivé většině Orlen Chalupki. Mám tam už i věrnostní kartu a celkem dost bodů
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu