Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou

Odpovědět
Honzikjan2582
Příspěvky: 4
Registrován: 23 lis 2011, 22:03

Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou

Příspěvek od Honzikjan2582 »

Dobrý den.
Mám opel astra G roku výroby 2002 2.0 Dti 74Kw
Po výměně vstřikovacího čerpadla mám problém s výkonem motoru, ze začátku mi diagnostika hlásila chybu P0100 - (2) Mass or volume air flow circuit low input . Vzduchová váha Zkrat.
Zjistil jsem podle schéma zapojení, že do (vzduchová váha) pinu 2 má jít 12v a do pinu 4, 5v. Nešlo mi těch 5v po delším bádání jsem přišel na to že se mi při nasazování konektoru do Ř.J. Ohl jeden pin A1. Ten jsem narovnal a proud jel konečně na pin na Vz.Váze. Po nastartování vše v pořádku a auto jelo jak má.
Asik po ujetí pár kilometru to znovu přestalo táhnout. Napojil jsem to na diagnostiku a hlásilo to téměř stejnou chybu a to tuhle: P0100 - (1) Mass or volume air flow circuit high input. Vzduchová váha Přerušení.
Dle schémata zapojení jsem zjistil že do pinu 3 na Vzduchové váze má jít kostra nebo-li mínus . Opět jsem vytáhl i konektor z Ř.J. a proměřoval znovu káblíky zda je vše v pořádku a káblíky byly v pořádku. V Ř.J. jsem zkusil na pinu A47 zda-li jde kostra a tam nejde. Nevím zda-li je na tomhle pinu kostra proměnlivá nebo má být trvalá. Na všech ostatních pinech A7 a A46 co jsou připojeny k snímači polohy škrtící klapky a snímači teploty vzduchu a absolutního tlaku v potrubí mínus jde i bez potřeby zaplého zapalování.
Domnívám že řídící jednotka je asi vadná.
Předem děkuji za odpověď
Reklama
 

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou

Příspěvek od Fritol »

a zkoušel sis někde pujčit vahu vzduchu a přehodit jí ?
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Honzikjan2582
Příspěvky: 4
Registrován: 23 lis 2011, 22:03

Re: Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou

Příspěvek od Honzikjan2582 »

Jo jo zkoušel a proto ten detailní rozbor...
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou

Příspěvek od denny »

Tato chyba se objevuje na čerpadlech,která se opravovala v Polsku.Pár mi jich už prošlo rukama.Na reklamaci nereflektují.U několika kusů se mi tuto chybu podařilo obejít,ale ne u všech.
Jedná se určo o VP44 PSG16.Dají kompletně nový spodek,ale jednotky jsou použité-většinou z Vauxhallů.Jestli to němáš ke mě daleko,tak mi to přivez,zkusím to obejít.Podotýkám-nedělám to na počkání!!!
S tím pinem ohnutým jsi měl docela kliku.Měl jsem tu čerpadla s ulomeným tímto pinem a to je pak na mašli.
Honzikjan2582
Příspěvky: 4
Registrován: 23 lis 2011, 22:03

Re: Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou

Příspěvek od Honzikjan2582 »

Ahoj. Je to to čerpadlo jak píšeš. Mno tak to si mě potěšil. A jak dlouho by to zhruba trvalo? Jinak mám i staré čerpadlo funkční jednotkou. Ale ještě se musím optat na tu reklamaci. Já to čerpadlo mám z Nového Jíčina. Jinak zatím dík za info.
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou

Příspěvek od denny »

Když se to daří,tak do druhého dne.Když ne,tak je to stejně na jiné čerpadlo.
Odpovědět