1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži
Romana nekontaktuj po SZ, ale zavolej mu. Není to proto, že by ti nechtěl po SZ odpovědět, ale většinou si ji přečte v mobilu a když potom přijde k pc, nevzpomene si, aby na ní odepsal.
Prostě volej mu. 
END
- Reklama
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži
ok, ok 
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!
Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl
). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má
. Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno
. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona
a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!
Ak budeš meniť tie kroužky okolo pouzdra vstřiků sprav prosím foto a spôsob výmeny a kde sa to dá kúpiť, lebo to je jeden z problémov na mojom Opli a skúsim vyčistiť tie snímače a dúfam, že to pomôže...
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?ferguson píše:Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má
![]()
![]()
. Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno
. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona
![]()
![]()
a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!
Už si přesně nepamatuju kde byl umístěn a už ti to místo ani nenafotím, autí jsem prodal. Hledej za motorem, spíš v horní polovině, zhruba uprostřed, je to taková malá černá plastová krabička s el. konektorem na konci, velikosti krabičky od sirek. Je uchycena kovovým držáčkem seshora tvaru písmene L do hlinikové části motoru. Víc neporadímKenny608 píše:
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!
MAP čidlo je cvakle do sani, je ukryte pod solenoidnim ventilem pro ovladani EGR ventilu. . Neni zrovna moc videt bez odstrojeni trubek od sani. Kdyz se podivas pod trubku, ktera jde z vahy vzduchu, tak pod ni najdes cerny valecek, z ktereho vedou dve slabe hadicky. Tak presne pod tim valeckem je MAP čidlo.Kenny608 píše:Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?ferguson píše:Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má
![]()
![]()
. Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno
. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona
![]()
![]()
a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit
-
blackfire555
- Příspěvky: 17
- Registrován: 26 srp 2011, 19:49
Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!
zdravim, mal som podobny problem, auto 3 mesiace po servisoch, menilo sa vsetko od cerpadla az po zhavice a naposledy ukazovala diagnostika tiez MAP senzor a este nejaky pri turba, ale pritrafil sa jeden sikovny elektrikar a zistil ze tir blbosti mi robi IMOBILIZER a vraj sa stym u oplov stretol vela krat, takze sa ide odpajat, ak pojde.mam motor 1.7 DTi, mozno to niekomu pomoze aby usetril, takze ja mam auto po komplet G.O. motora a teraz ho rychlo dat prec