Cau lidi, potrebuju poradit. Praskla mi spinacka, resp. mala tycka která zapadá do kontaktu na startovani, tak bych potřeboval vyndat zámek a nevím jak na to abych třeba nepoškodil zámek volantu.
Díky za rady
Tak nikdo nevíte? Pořád startuju šroubovákem:-( U Fordů prý stačí dát klíček do určitý polohy a do nějaky dírky strčit kus drátu a zámek jde ven. Ale u Opla to asi ještě nikdo neřešil:-(
U bráchovi Vectry B mě při zapůjčení praskla pružinka v zámku spínačky - zavolal jsem zámečníka ten po příjezdu za asi 15 minut bez problému a nějakého dalšího poškození zámek vytáhl a za asi 1000kč (včetně té demontáže) opravil. A pak si půjčuj od někoho auto. Předpokládám že ale podobný postup lze aplikovat i u tvé Astry a protože jí máš pojízdnou alespoň ušetříš za příijezd zámečníka.
Já jsem měl problém s tim, že se mi všemožně zasekával (při zasouvání, otáčení, vytahování - myšleno klíček v zapalování). Vyřešil jsem to tak, že jsem zajel před servis zámečníka, tam jsem si to vše odkrytoval a on si to přišel jenom vytáhnout (trvalo mu to asi 10sec) a vzal si to do dílny, opravil a zase namontoval. Stálo mě to všechno 200Kč.
Po vytažení páčky ovládání stěračů je pod ní vidět otvor. Otočí se klíčm do první polohy a poté se do tohoto otvoru strčí drát, nebo malý šroubovák a spínačka vyskočí ven. Při montáži nové spínačky opět klíč do první polohy. Než se spínačka zasune zpět je nutné v držáku spínačky zasunout zpět zámek.