ahoj od té doby co jsem vzal zinek a na to hammerite a tím natřel první díl výfuku,vlnovec to celkem po zahřátí smrdí barva se pořád vypaluje navic dnes jsem kontroloval olej a otevřel při běžícím motoru kapotu a trošku z tama šel lehký bilý dým (olej to nebude co??? ten by modrý byl ne ?)takže to bude ten hammerite co to asi nikdy neskončí,no a ještě poznatek po výměně 10w40 no name za master oil 5w40 sem poprvé nastartoval a celkem to byl hlučný start (nalito 3 litry) něco zůstalo ze starého oleje asi co nevyteklo(měrka ukazuje ok oleje dost)) jen mi chvíli po nastartování svítila kontrolka oleje ale pak ok po zahřátí super zdvihátka se ztišila(hodně oproti 10w40)!!takže 5w40 je předepsaný navíc jezdím kratší trasy...no a ještě,nevím jak to poznat ale bojím se že nesepínmá větrák motoru,(Z14XE)teploměr byl za 80c ale když sem otevřel kapotu větrák neběžel) jeden konektor co je z boku větráku je nezapojený a kabel nikde ale ze spodu je ještě jeden a ten je zapojený tk nevím
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
80 stupňů na větrák je ještě málo né?? já myslím ale mám benzín že spíná při větších teplotách. odhaduju ale jen odhaduju tak 90 stupňů a víc. A ten kouř přestane. Nedávno jsem dělal vlnovec a taky mi to foukli zinkem na sváry a cítil jsem to asi týden.
vetrak spina od 92stupnu myslim aby se ti amotor neprehral,a en dym je asi normalni kdyz je motor ohraty a otevres viko tak se spoji se vzduchem studenim aspon myslim ze to tak je
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
diky za vase nazory taky uz myslim ze vetrak sepne az bude treba uvidim casem.ja sem dal zinkový spray ale opadal a hammerite drží ale smrdí dýl .mirdo ten dým je jen ta barva byla modrá pak zelená a jak sem dal kryt pod motor zčernala
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...