Výměna bočního pevného okna u kombíka (v kufru)

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Odpovědět
djmazda
Příspěvky: 2
Registrován: 17 čer 2011, 09:21

Výměna bočního pevného okna u kombíka (v kufru)

Příspěvek od djmazda »

Zdravím odborníky,
potřeboval bych poradit s výměnou bočního pevného okna u kombíka (v kufru). Byl jsem moc šikovný a originál si rozbil. Sehnal jsem náhradní z vrakáče, ale nějak se nemůžu poprat s rozebráním plastů a kolejničky kolem okna. Měnil to už někdo?
Předem díky za odpověď.
Reklama
 

djmazda
Příspěvky: 2
Registrován: 17 čer 2011, 09:21

Re: Výměna bočního pevného okna u kombíka (v kufru)

Příspěvek od djmazda »

Dotaz byl stále bez odpovědi, tak jsem si musel poradit sám. Na focení jsem si vzpomněl až po akci, tak přidám jenom slovní popis. Hlavní při sundávání tapecírů je nebát se zabrat, všude jsou jenom zaklapávací špunty. Tedy samozřejmě kromě přišroubované vodící lišty pro clonu zavazadlového prostoru. Sundal jsem horní lištu u pátých dveří, odšrouboval jsem všechny šrouby na kolejnici, rozpojil spoj u stropu mezi lištou zadního sloupku (u pátých dveří) a lištou sloupku mezi oknem a zadními dveřmi. Postupně oddělal jak tu zadní, tak i přední lištu a kolejnici na clonu (ta se vytáhne směrem nahoru). Problém bývá u spojů mezi lištami a kolejnicí, tady se to musí sundávat tak nějak všechno naráz. Ještě bylo nutné částečně vycvaknout horní konec černé lišty od prahu zadních dveří, protože je spojená hrotem s clonou. Samotná výměna okna je bez problémů, drží ji asi 8 plastových matek. Následuje opačný postup s lištami a práce je hotová :wink: Chce to jenom trochu trpělivosti v místech spojů mezi jednotlivými lištami a kolejnicí.
Odpovědět