Asi každej nesl nakou chybičku nebo tak něco, tak jsem se chtěl zeptat, jestli náhodou o tom nemá někdo povědomí.
Dík Michal.

Ahoj možná zbytečnej dotaz ale jak dochází ke zkracování životnosti motoru se sportovním filtrem?marek píše:To tedy nevím. Otázka je proč to dělat, když tím auto nezrychlíš. Každý motor, a obzvlášť Z20LET, měl jiný výkon už z výroby - jeden měl 138 kW, další třeba 156 kW. Tyto hodnoty se dále mění s narůstajícími kilometry a měnícím se stavem motoru. Faktorů, které to způsobují je mnoho. Způsob zajetí, kvalita používaného oleje s filtrem a četnost jeho výměn, kvalita vzduchového filtru a jeho včasné výměny (tzv. sportovní filtry životnost motoru a jeho kondici zhoršují), stav turba hlavně vlivem poctivého prohřívání a dochlazování, kondice váhy vzduchu (zde opět tzv. sportovní filtry životnost snižují), stav svíček, stav čidel teploty nasávaného vzduchu a kontroly tlaku turba atd. atd.. Zkrátka, neočekávej, že případnou výměnou za 147 kW řídící jednotku nějak zrychlíš. Už teď můžeš mít výkon vyšší nebo naopak...
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |