Zdravím, nemá někdo nějaký nápad, jak mám schovat nabíječku na mobil tak, aby nebyla vidět? Mám na palubovce originál držák HAMA na Astru G a na něm držák na telefon.
Kabel jde prostrčit zezadu za středovým panelem. Kam jej ale zapojit? Potřebuji docílit toho, aby mi kabel nevlál přes palubovku a nebyla furt nabíječka v zapalovači. Tudíž někam schovat. Ale kam? Udělat druhý vývod na 12V ze zapalování a do té dát nabíječku, a schovat za středový panel? Uvažoval jsem na něčem takovém, + vypínač na to na lištu kde je TC, nebo vyhřívání sedaček. Aby to bylo možné zapnout jen když chci - obdoba toho, že to ručně strčím do zapalování. Nebo máte jiný nápad?
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
tak toto téma budu sledovat neboť ten kabel v zapalovači trčící k řadičce mně neuvěřitelně se*e a nad jeho vyvedením někde ve vnitřku palubovky k čelnímu sklu uvažuju taky
Moje řeč, vývod by tam měl být už ve standartu.
Napadá mě jen protáhnout ho zezadu, za palubkou,napojit se na stávající zapalovač , s tím vypínačem by to nebylo taky špatně
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
Mě to taky štvalo, koupil jsem samici zapalovače a připájel na konektor svávajícího zapalovače. Káblík jsem prostrčil u horních výdechů topení a trčí mi jenom cca 15 cm. Jak bude čas tak nafotím
Vauxhall Astra 1.4 16v 90 koníků, 06/1999, holt už má 11 let a 316 000 km za sebou :-)
Opel Vectra C Caravan 1.8 16v 90KW... To je jiný kočár
Taky bych tam asi koupil samici, (teď jsem si vzpomněl na "5 samyc" ), to by bylo asi nejjednodušší, a připojit na stávající zapalovač. Jen by to fakt chtělo vypínač, protože není dobré, aby něco bylo pod proudem stále, i když to nic nenapájí... Jako že ta nabíječka by jela - ale nebyl by na druhém konci zapojen telefon.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
No jo, ale já mám telefon z 50% v kapse, a nechci, aby napájení šlo.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Já bych to řešil asi podobně jako Radoš. Koupil bych zapalovač a natáhl si proud od stávajícího, případně z pojistkovky a k tomu ten vypínač někam na tunel a nebo spíše někam pod palubku, kde nebude tolik vidět. Nový zapalovač bych buď umístil někam do přihrádky spolujezdce nebo někam pod tu palubku. Každopádně to chce ještě taky potom tu nabíječku zajistit, protože po drncání na českých silnicích časem trochu popoleze a ztratí kontakt. Pokud se budeme bavit o tom, že ta nabíječka bude obětována do auta na stálo, potom bych vynechal nový zapalovač a napojil bych kabely přímo na nabíječku a tu schoval někam pod palubku.
U obou by asi přicházelo v úvahu ostřihnout tu část co se dává do zapalovače a teď dotaz na elektrikáře jako je Apik, Štráda, a podobně, kablík připájet na vnitní část zapalovače, který je v palubní desce - můžu? Unese to proud ty další tři zásuvky, a třeba i ten USB konektor???Ten první se mi líbí, protože má i zdířku na USB kabel, druhý pak jen zase dva vývody a to asi bohatě stačí. Co vy na to, je to za poměrně slušnou cenu.
Nebo je tu třetí možnost, ale nevím kam by se to dalo zakomponovat do auta. ten má totiž ještě vypínače originál na každou ze zdířek!!!
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Edit: Koukal jsem na fotky a to není ono. Pepino to má hezky udělané, ale dává tam kabel, to já nechci, chci mít kabel stále v konektoru a jen to zapnout tlačítkem a kablík mít schovaná za palubovkou. Pepino to má trošku jinak. I když fajn.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE