Nojoooo ale to mi nikdo neřekl že bude bez origo techničáku , já měl jak techničák (a ten mám dodnes v šupleti) tak kartu od německýho inspektorátu o odhlášení auta z jejich registru (tu samozřejmě dostaneš tam spolu s převozníma značkama)
Takže já jen to co jsem psal a za 4 dny byla Astruše na značkách
Naposledy upravil(a) Defender dne 10 dub 2011, 22:16, celkem upraveno 1 x.
koupili jsme auto v bazaru delali mi to vsechno taky pres bazos auto je dovoz belgie a vzal si 7500 z toho 1500 byla provize aspon mi to tak rekl takze 6000
No asi bych ti spíš poradil navštívit nějaký spešl STK (já byl na Bohdalci v Praze) a zeptat se přímo tam. Já těmhle rádoby specialistům na vše v médiích moc nevěřím
Tak nějak mi to taky vychází, plus, mínus... Pokud nebude problém.
to H@nza: Zatím nic, předběžně se rozhlížím a zkoumám varianty. Jinak žádné tajemství, už několikrát jsem to tady řešil. Buď Záfu B nebo VeCe caravan... V teoretické variantě ještě případně Volvo V / XC 70 nebo ještě nějaké SUV.
Tak a nedalo mi to a mrknul jsem do papírů takže v roce 2004 dovoz z němec a platby na STK spolu s přihlášením 1500 technická+500 emise +300 značky a včíl mudruj
No vždyť říkám že to bylo v 04, ale dneska běžná komplat STK na benzín je tak za litr včetně emisí Prostě není STK jako STK každá může mít jiné ceny, to není cena udáváná státem
Joa teď jsem koukal Céčko od 07 od 6.500 - 8.500 asi 20 kusů, ale je to dost daleko si pro to jet osobně, ale zase pokud se dostatečně ušetří
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car