škubání v nízkejch otáčkách (X18XE1)
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
škubání v nízkejch otáčkách (X18XE1)
mam takovej dotaz. obevuje se mi obcas skubani pri nizkejch otackach cca 2500-3000 (rekl bych ze spis pri konstantni rychlosti). je jedno jaka je zarazena rychlost. obcas se mi stane ze kdyz vyradim tak to chcipne. nekdy se mi tez stava ze kdyz je teplej motor tak to nechytne napoprve. svicky jsem uz vymenil a problem zmizel tak na pouhych 500km pak se to objevilo znova. nevite cim to muze byt
resil jste uz nekdo tento problem
vsem diky za odpovedi 
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Reklama
Zdarec, přidávám se do fronty, mám podobnej problém s 1.4 16V, při jízdě se studeným i teplým motorem v rozmezí 1500-2000 ot/m při ustálené rychlosti, třeba při popojíždění, hlavně na jedničku a dvojku to škube jako prase. Je to sice jen zlomek jízdního režimu, ale je to dost nepříjemné. Např. při dojezdu na křižovatku se zařazenou rychlostí to vypadá z pohledu řidiče za mnou dost divně. Ještě mě tak napadá že když jsme měl Fiestu r.v.97 tak při vyřazení z cca 3000 ot/m taky občas chcípla, ale nikdy jsem nenašel rozumnej důvod. V autorizovanym servisu také chybu nevyřešily, prý něco s řídící jednotkou - oprava - výměna 
Jak jsem se dočetl níže, půjde nejspiš o EGR, ale stejně tak to může bejt kotel jinejch věcí, nicméně v mém případě to není nikterak dramatické, a dokud se to dramaticky nezhorší budu trpělivě pracovat s plynovým pedálem...
Jak jsem se dočetl níže, půjde nejspiš o EGR, ale stejně tak to může bejt kotel jinejch věcí, nicméně v mém případě to není nikterak dramatické, a dokud se to dramaticky nezhorší budu trpělivě pracovat s plynovým pedálem...
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
no ja si porad pripadam i kamosi mi to rikaj jako kdybych s tim autem neumel jezdit (jako nakej typek v autoskole cuk cuk cukCUBErt píše: Např. při dojezdu na křižovatku se zařazenou rychlostí to vypadá z pohledu řidiče za mnou dost divně.
P.S. ja bych typovat krokovej moturek nebot to nekdy nechce chytit za tepla nebo to nekdy chcipne pri dojezdu k semaforu kdyz vyrazuju skoro pred nim proste vypadam jak zacatecnik
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
-
pepca
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
no prave toho se bojim abych nevyplaz naky prachy a bylo by s vysledkem nulaAstraDTI píše:Ikdyz diagnostika neco ukaze tak druha vec je spravna interpretace. Brachovi takhle blblo Clio a zjistilo se ze blbne senzor seslapnuti plynu. Ze pri urcitym seslapnuti hazi vysoky a nizky hodnoty rychle za sebou. Ale muze to byt x jinejch veciMe to taky obcas zaskube
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Jo ja vim s tim plynem. Spis jsem jenom chtel naznacit ze to muze byt lecos.Princ William píše:no prave toho se bojim abych nevyplaz naky prachy a bylo by s vysledkem nulaAstraDTI píše:Ikdyz diagnostika neco ukaze tak druha vec je spravna interpretace. Brachovi takhle blblo Clio a zjistilo se ze blbne senzor seslapnuti plynu. Ze pri urcitym seslapnuti hazi vysoky a nizky hodnoty rychle za sebou. Ale muze to byt x jinejch veciMe to taky obcas zaskube
jo a jeste u tohohle motoru je jeste lanko na plyn
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
ja te pochopil. vo to mi prave jde. nechci jit na diagnostiku a zjistit stejny kulovy jako vim tedAstraDTI píše:Jo ja vim s tim plynem. Spis jsem jenom chtel naznacit ze to muze byt lecos.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Stejný problém.
Ahoj lidi, já mám sice astru (Njoj 1,6 68 000 km)asi dva měsíce, ale už jsem tento problém řešil. Tyto problémy způsobuje tkzv. AGRV ventil (snad jsem to napsal správně). Cukání v nízkých otáčkách a při dodržování konstantní rychlosti. Čím nižší kvalt, tím je cukání horší.V servisu mi ho pročistili, ujel jsem asi 10 km a cukání bylo ještě horší, takže nezbylo než ho celý vyměnit. Repasovaný z Německa vyjde na 3500 Kč, originál kolem 5000 Kč. Po výměně mám pokoj. Mějte se.
