Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Zdravím všechny, mám velkou prosbu, mám Astru 2.0 Dti r.v. 2002, koupil jsem ji asi před týdnem, stalo se mi následující, auto mi ve vyšších otáčkách asi 4x na chvíli vynechalo, po ujetí asi dalších 3 km chcíplo úplně a už jsem nenastartoval, čím to přibližně může být? Popřípadě jestli se mi může ozvat někdo z Prahy s diagnostikou...Moc děkuji...
- Reklama
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
ahoj já mám diagnostiku, Kladno Praha
zítra budu po 9-11 v praze petřiny, napiš mi SZ vlevo nahoře
zítra budu po 9-11 v praze petřiny, napiš mi SZ vlevo nahoře
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Řekl bych,že čerpadlo. 

Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
má v tomto případně vyčtení chyb smysl ?
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Mám taky obavu, že to bude čerpadlo
Nemůže to být třeba jen zavzdušněné, nebo ucpané?

Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Zavzdušnění se projeví nejvíc po delším stání, je problém nastartovat, či spíš nemožné.
Kdyby něco prasklo, co přivádí naftu, asi bys to už zjistil.
A jestli bordel....podívej se do filtru paliva, jak je na tom, jestli ho předchozí majitel měnil, jako že proč, když to prodám...
To bys měl vyhráno. Bohužel bych to viděl na čerpadlo, ale stejně si nech vyčíst registr závad.
Kdyby něco prasklo, co přivádí naftu, asi bys to už zjistil.
A jestli bordel....podívej se do filtru paliva, jak je na tom, jestli ho předchozí majitel měnil, jako že proč, když to prodám...
To bys měl vyhráno. Bohužel bych to viděl na čerpadlo, ale stejně si nech vyčíst registr závad.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Díky Adamovi09 za diagnostiku, vymazal chybu P1220, dál se už žádná chyba neobjevila, ale auto stále nestartuje, co radíte?
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
vrátit ho.... jestliže ti dělá takovýhle chyby už od začátku co jsi ho koupil, tak bych se bál, co bude dělat za půl roku... nebo alespoň dát do servisu - origo opel a ať servis zaplatí předchozí majitel - alespoň budeš mít jistotu...
pokud tedy nemáš ve smlouvě formulaci "jak stojí a leží" (či nějak podobně to je)...
pokud tedy nemáš ve smlouvě formulaci "jak stojí a leží" (či nějak podobně to je)...
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Tak závada pravděpodobně zjištěna - jedná se o nefunkční palivové čerpadlo v nádrži, při otočení klíčku ani nezabzučí a při oddělání hadičky u filtru při startování nepošle ani kapku... Teď jde o to, jestli je vadné čerpadlo, nebo přívod elektřiny k němu. Odklopil jsem sedačky, oddělal víko abych se dostal k nádrží. Konektor který je hned přístupný by měl být od palivového čerpadla a na něm by mělo být měřitelné napětí, nepletu se? Myslím samozřejmě při otáčení klíčku zapalování... Máte někdo tušení který z těchto dvou je plus a který mínus? Že bych zkusil napíchnout čerpadlo napřímo od baterky a tím vyzkoušel jeho funkčnost...? Předem moc díky všem za pomoc...
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Tento vůz žádné dopravní čerpadlo nemá.Jestli jsi rozdělal hadice,tak jsi ještě navíc celý system zavzdušnil a jsi ještě ve většim průšvihu.Čerpadlo vstřikovací VP44 nemá samonasávací schopnost a je potřeba system zaplavit palivem a odvzdušnit.
Možná jsi měl nejdřív trochu číst
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=36&t=5260
Myslím,že šlo stejně do kytek,jak jsem psal.
Jo,a ty dráty u nádrže jsou od palivoměru.
Možná jsi měl nejdřív trochu číst
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=36&t=5260
Myslím,že šlo stejně do kytek,jak jsem psal.
Jo,a ty dráty u nádrže jsou od palivoměru.
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Denny, tak jak jsem se na jednom z Tvých vláken dočetl, že k mému problému mohlo dojít i tím způsobem, že čerpadlo natáhlo vzduch vypadlou zpětnou hadičkou od motoru, jednu jsme totiž právě našli vypadlou, ale nějak jsme tomu nevěnovali pozornost...Omlouvám se že si takhle vymýšlím, ale snažím se najít všechna možná řešení dřív, než nechám čerpadlo vymontovat a za nemalé peníze repasovat, popřípadě měnit za jiné třeba z vrakoviště. Existuje nějaký jednoduchý způsob, jak ještě vyzkoušet tuto variantu? Předem díky všem za rady...
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Je potřeba teď zaplavit celý system palivem a řádně odvzdušnit.Pak zkusit.Ale jestli se ti to zdechlo za jízdy,tak mám obavy ty nejhorší. 

Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
To já mám taky, ale jak říkám, chci nejdřív vyzkoušet všechno...Pokud to bude čerpadlo, jaká je tak nějak rozumná cena u tohoto auta za jeho demontáž a montáž?
Re: Motor ve vyšších ot. asi 4x vynechal, poté chcípl úplně
Zdar a sílu všem, tak problém je vyřešen, jednalo se opravdu o vypadlou hadičku a následné zavzdušnění celého čerpadla, takže je vyhráno 
