! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Uživatelský avatar
noelik
Příspěvky: 8
Registrován: 31 pro 2010, 01:38
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od noelik » 26 led 2011, 00:18

Zdar kamarádi. Koupil jsem Astřinu 1.7 TD a z topení mě šel jen vlažný vzduch, motor nebyl na provozní teplotě a trvalo dlouho, než se motor ohřál. Bylo mi poraděno ať vyměním termostat. Termostat jsem vyměnil. Motor se ohřeje o trochu rychleji, už je skoro na provozní telptě,ale furt to netopí, ale jen trochu ohřívá vzduch. Nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo nějakej nápad?díky za rady. 8)

Reklama
 

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 01:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od Radoš 92 » 26 led 2011, 00:45

Nesmíš sedět v krátkém rukávu, vezmi si bundu. :mrgreen: Ne promiň, ale tohle mně napadlo, tak jsem musel... :mrgreen: :mrgreen: Já neporadím, ale někdo se najde... Napsal jsi pozdě, největší fofr je mezi 20-23hodinou, pak tu jsem jen my, co tu bydlíme.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 21:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od Fritol » 26 led 2011, 01:15

pokud je dost chladici kapaliny a teplota motoru je opravdu na 90 stupních a auto furt netopí tak bys mohl mít něco s tahlem ovladaní klapky teplo/zima nebo samotna klapka by mohla byt poškozena.. a nebo pak jestli tam maš takovy ventil před radiatorem tak by mohl byt v řiti a nepouští ti do radiatoru vodu. a nebo pak maš ucpany radiator.. nic jineho mě nenapada.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6536
Registrován: 21 led 2006, 14:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od milosh » 26 led 2011, 11:43

Priste staci predmet prispevku napsat jednou a malyma pismenama !!!!!

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 10:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od spermin » 26 led 2011, 12:47

zkus při studeném motoru otevřít topení naplno, a šlápnout na plyn, možná se něco uvolní :?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
noelik
Příspěvky: 8
Registrován: 31 pro 2010, 01:38
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od noelik » 26 led 2011, 14:06

Ještě mě napadlo, že mi nesvítí prostřední panel, tak jestli to třeba nemá vliv? Pojistky jsou v pořádku tak nevím kde je chyba. Hadice od termostatu k chladiči je teplá,ale z radiárotu je jen vlažná, to má být, nebo ne?

Uživatelský avatar
Mojmec11
Příspěvky: 1549
Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od Mojmec11 » 26 led 2011, 22:48

Ono celkově Astra topí mín než třeba Felda nebo Fabie,aspon ta moje.Ale už předloni na podzim jsem vyndal panel s ovladači topení a zjistil,že byl přesazenej bovden od ovladače teplého vzduchu,poposadil jsem ho tak,až šel z topení opravdu hic.Hadice topení by měly být při vypnutém ventilátoru stejně teplé a při chodu topení a jen minimální rozdíly.Teda pokud motor nejde na volnoběh,to mi jde z topení vlažnej i když dám ventilátor na st.2.
Vyzkoušej to někde v závetří,ohřej motor až půjde teplá voda i z chladiče a zkus pustit topení a sleduj a zkoušej.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:

kokoska
Příspěvky: 12
Registrován: 08 črc 2009, 20:28

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od kokoska » 29 led 2011, 15:25

Ahoj, mně taky astra netopila.
Myslel jsem si předtím taky, že bude problém v termostatu, nebo že při krátký trase se auto neohřeje.
Zjistil jsem, že mi nejde knoflík pro regulaci tepla do krajní studené polohy.
Vyndal jsem přihrádku u spolujezdce a těsně pod rozvodem vzduchu na nohy bylo vypadlé táhlo od knoflíku teplá/studená.
Zkus to, možná máš ten samý problém.

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od Adi » 29 led 2011, 15:44

Jestli je odvodová hadice vlažná tak bych se přikláněl k ucpanému radiátoru topení - před vánocema jsem měl to samé - proběhla výměna radiátoru topení
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

Uživatelský avatar
noelik
Příspěvky: 8
Registrován: 31 pro 2010, 01:38
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od noelik » 29 led 2011, 21:26

Vyměnil jsem termostat, rozebral celej středovej panel a pošteloval lanka na regulaci topení a furt nic. Zkusím kouknout na ten radiator. kolik stála vyměna?
Adi píše:Jestli je odvodová hadice vlažná tak bych se přikláněl k ucpanému radiátoru topení - před vánocema jsem měl to samé - proběhla výměna radiátoru topení

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od Adi » 31 led 2011, 16:27

Cena radiátoru byla asi 1200Kč + 4 těsnění od Opla cca 120Kč
návod na výměnu zde:
https://www.astra-g.cz/navod-na-vymenu- ... ku-topeni/
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

vejv
Příspěvky: 69
Registrován: 26 úno 2010, 16:37
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od vejv » 08 úno 2011, 17:56

Jestli jsem správně pochopil, tak na výměnu radiátoru topení není nutno sundávat palubní desku, ale stačí dle návodu v příspěvku výše rozebrat středový tunel? Je ten návod totožný i pro výměnu radiátoru v Zafiře A?

Jelikož mi začal radiátor téci a bylo mi řečeno, že palubní deska se musí demontovat, tak jsem to raději vzdal a nalil nějaký eklhavt do chladícího systému (třeba tu dírku ucpe) ale ikdyž jo tak to nebude napořád a výměna mě nemine
Opel Zafira 2.2i r.v. 2001 (Z22SE) - LPG

vejv
Příspěvky: 69
Registrován: 26 úno 2010, 16:37
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od vejv » 23 úno 2011, 19:07

Tak jsem dneska na to koukal a nejsem si vůbec v mém předchozím příspěvku jistý, může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit. Díky.

Ps: jak na pylový filtr? stačil by mi odkaz, kde se to řešilo, nějak jsem nenašel to co by mi pomohlo, jelikož dle obrázku a skutečnosti co jsem koukal z toho nejsem dvakrát rozumný
Opel Zafira 2.2i r.v. 2001 (Z22SE) - LPG

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od Mike.S » 23 úno 2011, 20:13

Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
Obrázek
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

nikeid
Příspěvky: 28
Registrován: 29 říj 2017, 12:41

Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !

Příspěvek od nikeid » 27 bře 2018, 19:50

Ahojte, nechci zakládat nové, tak se zeptám tu. Vím, že toho bylo napsáno už víc, ale nějak z toho nejsem moudrej. Mám Astr G, 1.8 82kW

Situace - motor se mi zvláštně (ne)zahřívá. Zaprvé se mi zdá, že se zahřívá pomaleji než dřív. Zadruhé se nedrží rafička ve středu na 90 °C (dřív tam byla pevně jak skála), ale pendluje mezi 70 a 85. Když jedu rychle (dálnice, meziměsto), tak je to studenější (klidně až těch 70 °C), když jedu město nebo volnoběh, tak jde i lehnouce přes půlku (90 °C).

No a vedle toho mi nějak blbne topení. Všechny polohy ventilátoru 1-2-3-4 jedou. Ale vzduch moc teplý nefouká. Respektive fouká ze začátku (např. první půlhodinu nebo hodinu jízdy), ale pak zas třeba hodinu ne (je vlažný), pak se zničehonic zas spustí teplejší, je to docela náhodně... I když má ale světlou chvilku a fouká zrovna teplejší, tak mi přijde, že není tak teplý, jako dřív, že auto vyloženě nevyhřeje. Taky z krajních otvorů na palubovce to fouká teplejší, ze středových typicky míň teplé...

nevíte někdo, jestli to má spojitost, a po čem se podívat?

Dík :-)

Odpovědět