Právě je 20 srp 2019, 05:12





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 26 led 2011, 00:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2010, 01:38
Příspěvky: 8
Bydliště: Strakonice
Zdar kamarádi. Koupil jsem Astřinu 1.7 TD a z topení mě šel jen vlažný vzduch, motor nebyl na provozní teplotě a trvalo dlouho, než se motor ohřál. Bylo mi poraděno ať vyměním termostat. Termostat jsem vyměnil. Motor se ohřeje o trochu rychleji, už je skoro na provozní telptě,ale furt to netopí, ale jen trochu ohřívá vzduch. Nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo nějakej nápad?díky za rady. 8)


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 26 led 2011, 00:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2007, 01:08
Příspěvky: 8697
Bydliště: Opava
Nesmíš sedět v krátkém rukávu, vezmi si bundu. :mrgreen: Ne promiň, ale tohle mně napadlo, tak jsem musel... :mrgreen: :mrgreen: Já neporadím, ale někdo se najde... Napsal jsi pozdě, největší fofr je mezi 20-23hodinou, pak tu jsem jen my, co tu bydlíme.

_________________
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 26 led 2011, 01:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2009, 21:20
Příspěvky: 2005
Bydliště: Hradec Kralové
pokud je dost chladici kapaliny a teplota motoru je opravdu na 90 stupních a auto furt netopí tak bys mohl mít něco s tahlem ovladaní klapky teplo/zima nebo samotna klapka by mohla byt poškozena.. a nebo pak jestli tam maš takovy ventil před radiatorem tak by mohl byt v řiti a nepouští ti do radiatoru vodu. a nebo pak maš ucpany radiator.. nic jineho mě nenapada.

_________________
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 26 led 2011, 11:43 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2006, 14:03
Příspěvky: 6521
Bydliště: Ústecko
Priste staci predmet prispevku napsat jednou a malyma pismenama !!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 26 led 2011, 12:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2007, 10:21
Příspěvky: 3499
Bydliště: OSTRAVSKO
zkus při studeném motoru otevřít topení naplno, a šlápnout na plyn, možná se něco uvolní :?

_________________
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 26 led 2011, 14:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2010, 01:38
Příspěvky: 8
Bydliště: Strakonice
Ještě mě napadlo, že mi nesvítí prostřední panel, tak jestli to třeba nemá vliv? Pojistky jsou v pořádku tak nevím kde je chyba. Hadice od termostatu k chladiči je teplá,ale z radiárotu je jen vlažná, to má být, nebo ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 26 led 2011, 22:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Příspěvky: 1538
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany
Ono celkově Astra topí mín než třeba Felda nebo Fabie,aspon ta moje.Ale už předloni na podzim jsem vyndal panel s ovladači topení a zjistil,že byl přesazenej bovden od ovladače teplého vzduchu,poposadil jsem ho tak,až šel z topení opravdu hic.Hadice topení by měly být při vypnutém ventilátoru stejně teplé a při chodu topení a jen minimální rozdíly.Teda pokud motor nejde na volnoběh,to mi jde z topení vlažnej i když dám ventilátor na st.2.
Vyzkoušej to někde v závetří,ohřej motor až půjde teplá voda i z chladiče a zkus pustit topení a sleduj a zkoušej.

_________________
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,LPG,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 29 led 2011, 15:25 
Offline

Registrován: 08 črc 2009, 20:28
Příspěvky: 12
Ahoj, mně taky astra netopila.
Myslel jsem si předtím taky, že bude problém v termostatu, nebo že při krátký trase se auto neohřeje.
Zjistil jsem, že mi nejde knoflík pro regulaci tepla do krajní studené polohy.
Vyndal jsem přihrádku u spolujezdce a těsně pod rozvodem vzduchu na nohy bylo vypadlé táhlo od knoflíku teplá/studená.
Zkus to, možná máš ten samý problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 29 led 2011, 15:44 
Offline

Registrován: 05 dub 2008, 21:49
Příspěvky: 122
Jestli je odvodová hadice vlažná tak bych se přikláněl k ucpanému radiátoru topení - před vánocema jsem měl to samé - proběhla výměna radiátoru topení

_________________
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 29 led 2011, 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2010, 01:38
Příspěvky: 8
Bydliště: Strakonice
Vyměnil jsem termostat, rozebral celej středovej panel a pošteloval lanka na regulaci topení a furt nic. Zkusím kouknout na ten radiator. kolik stála vyměna?
Adi píše:
Jestli je odvodová hadice vlažná tak bych se přikláněl k ucpanému radiátoru topení - před vánocema jsem měl to samé - proběhla výměna radiátoru topení


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 31 led 2011, 16:27 
Offline

Registrován: 05 dub 2008, 21:49
Příspěvky: 122
Cena radiátoru byla asi 1200Kč + 4 těsnění od Opla cca 120Kč
návod na výměnu zde:
https://www.astra-g.cz/navod-na-vymenu- ... ku-topeni/

_________________
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 08 úno 2011, 17:56 
Offline

Registrován: 26 úno 2010, 16:37
Příspěvky: 69
Jestli jsem správně pochopil, tak na výměnu radiátoru topení není nutno sundávat palubní desku, ale stačí dle návodu v příspěvku výše rozebrat středový tunel? Je ten návod totožný i pro výměnu radiátoru v Zafiře A?

Jelikož mi začal radiátor téci a bylo mi řečeno, že palubní deska se musí demontovat, tak jsem to raději vzdal a nalil nějaký eklhavt do chladícího systému (třeba tu dírku ucpe) ale ikdyž jo tak to nebude napořád a výměna mě nemine

_________________
Opel Zafira 2.2i r.v. 2001 (Z22SE) - LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 23 úno 2011, 19:07 
Offline

Registrován: 26 úno 2010, 16:37
Příspěvky: 69
Tak jsem dneska na to koukal a nejsem si vůbec v mém předchozím příspěvku jistý, může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit. Díky.

Ps: jak na pylový filtr? stačil by mi odkaz, kde se to řešilo, nějak jsem nenašel to co by mi pomohlo, jelikož dle obrázku a skutečnosti co jsem koukal z toho nejsem dvakrát rozumný

_________________
Opel Zafira 2.2i r.v. 2001 (Z22SE) - LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 23 úno 2011, 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Příspěvky: 8169
Bydliště: Slovácko - Podluží
https://www.astra-g.cz/vymena-pyloveho-filtru/

_________________
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
Obrázek
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 27 bře 2018, 19:50 
Offline

Registrován: 29 říj 2017, 12:41
Příspěvky: 28
Ahojte, nechci zakládat nové, tak se zeptám tu. Vím, že toho bylo napsáno už víc, ale nějak z toho nejsem moudrej. Mám Astr G, 1.8 82kW

Situace - motor se mi zvláštně (ne)zahřívá. Zaprvé se mi zdá, že se zahřívá pomaleji než dřív. Zadruhé se nedrží rafička ve středu na 90 °C (dřív tam byla pevně jak skála), ale pendluje mezi 70 a 85. Když jedu rychle (dálnice, meziměsto), tak je to studenější (klidně až těch 70 °C), když jedu město nebo volnoběh, tak jde i lehnouce přes půlku (90 °C).

No a vedle toho mi nějak blbne topení. Všechny polohy ventilátoru 1-2-3-4 jedou. Ale vzduch moc teplý nefouká. Respektive fouká ze začátku (např. první půlhodinu nebo hodinu jízdy), ale pak zas třeba hodinu ne (je vlažný), pak se zničehonic zas spustí teplejší, je to docela náhodně... I když má ale světlou chvilku a fouká zrovna teplejší, tak mi přijde, že není tak teplý, jako dřív, že auto vyloženě nevyhřeje. Taky z krajních otvorů na palubovce to fouká teplejší, ze středových typicky míň teplé...

nevíte někdo, jestli to má spojitost, a po čem se podívat?

Dík :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz