Výsledek Tvého restartu je jen oddálení chybového stavu, který stejně tak jako tak nastane. A ošoupání startéru
 
 A teď si musíme vysvětlit pojmy. Čidlo je snímací prvek, který zjišťuje v daném místě hodnotu fyzikální veličiny ( tlak, teplotu...). A pak je tu nějaký řídící prvek, který zase nějakou veličinu ovlivňuje, v tomto případě EGR ventil. EGR není čidlo a jestli tam chceš něco čistit, tak jen do toho! O čištění je tu toho mraky.
Abych Ti mohl poradit víc, prozraď , co máš za typ motoru, rok výroby, najeté km, odkud jsi....
Jestli máš ten EGR co já, tak Ti nepomůže jen znovu nastartovat. Přes ten ventil ( je to vlastně krokový motor) se vrací impulsy do jednotky a ta to pozná, když se nehýbe, a rozsvítí se kouzelná žlutá lampička. Jestli se jen občas neotevře nebo nezavře, je to jen stav , který se bude jistojistě jedině zhoršovat!!


 Opravdu má tolik najeto?
 Opravdu má tolik najeto?
 .
 . 
 

 , ale alespoň se dá ověřit, že to je tím
 , ale alespoň se dá ověřit, že to je tím 