pada nafta nebo zhavení???
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 02 zář 2010, 10:55
- Bydliště: Dolni Poustevna (Šluknovsky vybezek)
pada nafta nebo zhavení???
zdar kluci, mam probleém ráno nastartovat. 2.0dti 74kw Stojim asi od 23:00 do 7:30 a když ráno chci natočit tak to dlouho toči než to chytne ale pak už dobry, treba je nastartovani 1 min. a pak chytne hned. a dnes jsem zjistil ze čim větši zima tim to startuje dýl (alespoň se mi zda). Nejaky rady co s tim a jak zjistit závadu. děkuju.
Naposledy upravil(a) petras66 dne 25 lis 2010, 08:48, celkem upraveno 1 x.
ZAFIRA 2.0 DTI y20dth, tmv. modra, rv. 2004 zavíraní oken na DO , vzadu 2x mlhovka a 4x pozič. svetlo
- Reklama
Re: pada nafta nebo zhavení???
Skús najprv napísať o aky typ motora sa jedná..., ale moj prvý dojem z toho je že to môžu byť najskor žhaviče..teda ak je to diesel...hmm
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pada nafta nebo zhavení???
bude to určitě 2litr nafta
.. jinak kdyby byli v řiti nějaka žhavička tak by chvilku po startu svítíla kontrolka el. motoru..
jinak mě to taky déle startuje v zimě.. nevim proč ale uz to nějak neřeším..

jinak mě to taky déle startuje v zimě.. nevim proč ale uz to nějak neřeším..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: pada nafta nebo zhavení???
Tobe se taky nechce po ranu tahat kort kdyz je zima
no nic asi to budou ty zhavicky a nezapomen zapojit zpatky to cidlo 


Re: pada nafta nebo zhavení???
Koukám co kus, co originál, ač se jedná o totožný motor
U nás když byly v loji žhavičky, tak před nastartováním v mrazech jen kontrolka žhavení problikla a po nastartování se kontrolka el. motoru nerozsvítila.

My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: pada nafta nebo zhavení???
Když problikne signálka žhavení, znamená to, že je nějaký žhavič špatný? Já si právě myslel, že to právě signalizuje, že se "žhaví" - tak jak to je?AstraMan píše:Koukám co kus, co originál, ač se jedná o totožný motorU nás když byly v loji žhavičky, tak před nastartováním v mrazech jen kontrolka žhavení problikla a po nastartování se kontrolka el. motoru nerozsvítila.
Jinak v zimě, když je pod nulou mi to taky startuje docela déle

Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pada nafta nebo zhavení???
kdyz maš špatny žhavič tak tak kontrolka zhavení svítí normalně. akorat to třeba huře nastartuje ale po nastartovaní ti chvili sviti kontrolka el. motoru..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: pada nafta nebo zhavení???
Občas se mi v zimě, když je pod nulou stane, že otočím klíčkem do "1" polohy a na chvíli mi svítí signálka žhavení - až když zhasne, startuju. Podle toho co tady píšete znamená, že když se ta signálka rozsvítí, je špatný žhavič??? To, že se po nastartování rozsvítí na chvíli signálka el. motoru bych jako známku špatného žhaviče bral, ale signálka žhavení mi snad ukazuje, že žhavič žhaví ne? U Astry mi toto nebylo nikdy jasné. Měl jsem před ní staršího diesel Passata a tam to bylo jasné - otočím klíčkem do polohy "1", na chvíli se rozsvítila signalizace žhavení - po jejím zhasnutí startuju. Podotýkám, že se mi to rozsvěcovalo vždy - tedy i v létě, i když za tepla to pouze na chvilku probliklo. U Astry se mi to nerozsvěcuje v létě nikdy, v zimě pouze, když je pod nulou - a to ne ještě vždy. Takže z toho mám brát, že mám špatný některý žhavič?
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pada nafta nebo zhavení???
kontrolka zhavení ti znazornuje jenom ze to zhaví nebo ne.. nic jineho... pokud je špatny žhavič tak po nastartovaní ti na par sekund rozvítí kontrloka elektroniky motoru..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: pada nafta nebo zhavení???
Zajimalo by me, proc se mi kontrolka zhaveni rozsvecuje pouze obcas - napr. dnes bylo kolem 0 a nic. Co jsem to sledoval minulou zimu, tak se to vzdy rozsvitilo az cca kolem -4°C a spise jeste mene. Jak jsem jiz napsal, u VW vzdy a v zime tim tuplem.
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: pada nafta nebo zhavení???
ta kontrolka ma sivetim si myslim to znamena ze zhavi a ked zhasne tak by malo byt nazhaveno a startujes
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pada nafta nebo zhavení???
skusit přeprogramovat Ecu motoru..Mitom píše:Zajimalo by me, proc se mi kontrolka zhaveni rozsvecuje pouze obcas - napr. dnes bylo kolem 0 a nic. Co jsem to sledoval minulou zimu, tak se to vzdy rozsvitilo az cca kolem -4°C a spise jeste mene. Jak jsem jiz napsal, u VW vzdy a v zime tim tuplem.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: pada nafta nebo zhavení???
Možná tě to jen klame. Když otočíš klíčkem, rozsvítí se ti všechny kontrolky, včetně žhavení. A při teplotě kolem 0 to nažhaví dost rychle, takže ti kontrolka zhasne během inicializace celého auta ( zhasínání ostatních kontrolek).
To je ale jen pokyn pro startování. Auto je i nadále přižhavováno, pokud to ECU uzná za nutné ( kontrolka ale nesvítí). Pokud bude chyba ve žhavícím okruhu, bude svítit kontrolka elektroniky motoru, dokud ECU nezruší žhavení ( ohřevem motoru).
To je ale jen pokyn pro startování. Auto je i nadále přižhavováno, pokud to ECU uzná za nutné ( kontrolka ale nesvítí). Pokud bude chyba ve žhavícím okruhu, bude svítit kontrolka elektroniky motoru, dokud ECU nezruší žhavení ( ohřevem motoru).
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: pada nafta nebo zhavení???
Urcite me to neklame - ono se to vazne rozsviti az kdyz je dost po nulou, jinak ani tuk - cili ani pri rozsviceni vsech kontrolek.
S tim preprogramovanim ECU je to mysleno jak??? To jako jet do origo servisu a nebo by to mohl overit i nekdo odtud? Jsem z Ostravska, takze bych si i dojel (pokud by to nestalo majlant).
S tim preprogramovanim ECU je to mysleno jak??? To jako jet do origo servisu a nebo by to mohl overit i nekdo odtud? Jsem z Ostravska, takze bych si i dojel (pokud by to nestalo majlant).
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

Re: pada nafta nebo zhavení???
Takže tady je asi rozdíl mezi našema kárama. Programování ECU nedělám, z toho mám strach. Zatím 

Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor