
kdyz uz zachazime do detailu, tak od leta jezdim na autu neprizpusobylem k provozu na ceskych komunikacich, protoze mam obute 215/45 R17 na misto 215/40 R17, coz znamena, ze v porovnani s 215/40 R17 jedu o [ 100 - (pomer obvodu 215/40 / pomer obvodu 215/45)] = [ 100 - ( 676 / 743)] = 9% rychleji, coz v realu znamena, ze pri richlosti 50km/h mi tachometr ukazuje presne 50km/h a ne 45km/h, jak tomu bylo driv a jak tomu je obvykle u vetsiny aut.
Pri 130km/h mi tachometr ukazuje cca 128, takze luxus maximalni!

Konkretne v rozmeru 215/45 uz je k dispozici daleko vetsi vyber zimnich pneu, napr. i nejlepsi zimni pneu na snih CONTINENTAL WinterContact TS830 P.

Proto nadavam a drzkuju, protoze 215/45 klidne muze byt bez jakyhkoliv dodatecnych uprav povolene a schvalene, a podle me neni jenom pro to, ze se na to Opel vykaslal!

Muj mozek proste nepochopi, jak je mozne, ze vyrobce auta nezajima, ze na jeho vyrobek neni k dispozici zadne moderni a kvalitni zimni pneu?

Vite, co se stane s pneumatikou, ktera je vyrobena treba pred 5 lety?
Vsude jsem cetl, ze smes pomalu tvrdne a pneumatika ztraci svou prilnavost a dalsi vlastnosti, ktere ji delaji vhodne pro pouziti v zime...

Proto me to prdi, protoze jsem nucen kvuli liknavosti vyrobce sveho vozu kupovat takove pneu!


