Vážení přátelé, zdravím vás a obracím se na vás s prosbou. Uhnila mi kabeláž v zásuvce, dráty jsem očistil, nacvakal nové koncovky, nasadil novou zásuvku a koukám jak jelito. Na sedmipólovou zásuvku mi vede 8 kabelů. Když jí zapojim podle schématu, zbyde mi šedej kabel. Na autě po zapnutí klíčku svítí zadní mlhovka, takže si říkám, že to musí mít nějakou souvislost, ale vůbec netuším jakou - v elektrice se moc nevyznám. Můžete mi prosím někdo poradit?
Toto téma jsem zde nikde nenašel, pokud tu je, omlouvám se, zřejmě jsem jej přehlédnul.
Dříve:
Fiat Uno 1.5, Škoda Fabia 1.9 SDi, Ford Escort 1.4, Opel Corsa 1.0,
Renault Clio 1.2, Mazda 626 1.8, Opel Zafira 1.8 16V, 85 kW,
Renault Kangoo 1.2 16V, Škoda Fabia 1.4 16V, Škoda Felicia 1.9D
Nyní konečně opět:
Opel Zafira 1.8 16V 92kW, r.v. 4/2002, black metal
Škoda Fabia 1.9 SDi
tohle mi dělalo tažný na Kadetu. A asi neřeknu žádnou novinku ale ten stálej přívod a svítící mlhovka je když prý tahneš karavan tak proud do něj, ale jistej si nejsem určitě se tu najdou větší odborníci na elektriku
takže pokud to správně chápu, měl bych zapojit kontakty 2 a 2a do jednoho PINu?
Jak říkám, nevyznám se v tom, takže se nejspíš ptám jako exot.
Dříve:
Fiat Uno 1.5, Škoda Fabia 1.9 SDi, Ford Escort 1.4, Opel Corsa 1.0,
Renault Clio 1.2, Mazda 626 1.8, Opel Zafira 1.8 16V, 85 kW,
Renault Kangoo 1.2 16V, Škoda Fabia 1.4 16V, Škoda Felicia 1.9D
Nyní konečně opět:
Opel Zafira 1.8 16V 92kW, r.v. 4/2002, black metal
Škoda Fabia 1.9 SDi