Barva je to hodně blbá na focení a na mytí, měl sem ji a respektive je doma ještě, takže vím o co jde.
Jinak lízátko někde třeba strhnul, a nebo si ho sundal v to bych až takový problém neviděl.
Ale třeba takové světla vypadají taky ,,velmi" hezky a řekl bych že při 180t najetých tam nějaké zažloutnutí znát bude.
A airbag klasika.
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
pise ze rozvodovy remen pri 182.600km bol vymeneny (ale auto ma podla inzeratu najeto 182.500km tak neviem) asi preklep
a pise ze serviska je do 152.000km tak neviem ako ti dokaze tie rozvody
ten inzerat mi pripada nejaky divny osobne by som po to auto nesiel r.v. 99, 3-dverove, 180.000km, cervena barva je u mna minus
ale ak sa ti pozdava cena a auto treba mu zavolat, a uz podla telefonatu sa da zistit co je to za predajca
Regensburg zase nieje daleko aj ked neviem odkial si (teraz pozeram ze Plzen tak to mas kousek)
Astra G Caravan 1.6 16V 74kW X16XEL r.v. 4/98 vlastny dovoz D (uz minulost)
Astra G Caravan 1.6 Twinport 76kW Z16XEP r.v. 12/03 vlastny dovoz D
Astra G Caravan 1.6 Twinport 76kW Z16XEP r.v. 5/03 vlastny dovoz D (uz minulost)
Astra G 5-dver. Hatchback 1.7 CDTI 59kW r.v. 12/04 kupena v CR
lepsia v com ? ja hovorim nebola by lepsia
nespekuluj a kup si X16XEL alebo Z16XE a najlepsie 5-dverovu ak nechces kombi (na 3-dverovu zabudni nieje to dobra volba, ake ma vyhody ?)
motor X16XEL je uplne v pohode ak si nekupis samozrejme nejaku stocenu s 250.000km a viac
to ze za 15.000 km si vezme 1,5litra oleja tak preto je ten motor zly ? je uplne ok, jak vykon tak spotreba a spolahlivost
ak som to napisal drzo tak sorry ospravedlnujem sa
Astra G Caravan 1.6 16V 74kW X16XEL r.v. 4/98 vlastny dovoz D (uz minulost)
Astra G Caravan 1.6 Twinport 76kW Z16XEP r.v. 12/03 vlastny dovoz D
Astra G Caravan 1.6 Twinport 76kW Z16XEP r.v. 5/03 vlastny dovoz D (uz minulost)
Astra G 5-dver. Hatchback 1.7 CDTI 59kW r.v. 12/04 kupena v CR
Motor 1,6 8V byl asi jeden z nejzdařilejších motorů, ale nejspíš bys jen "zázrakem" narazil na bezvadný kus. Jsou už totiž dost staré. Na druhou stranu, jsou držáky. Když ti praskne rozvodový řetěz , prostě to jen nejede, ale nezničí se motor. Ale není to na závody. Prostě pohodová jízda s velmi dobrou spotřebou. Tchán jezdí do 6L, manželka od 5,1-6,5L, a to jezdí jen 20 km do práce, takže se motor ani pořádně nezahřeje.Pokud půjdeš do novějších,spíše než o X16XEL, bych šel do Z16XE. Je to v "podstatě" jen vychytaný motor X16XEL. A navíc s lepšími emisemi
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
Když bude pravidelně měnit rozvody jak se má měnit, tak nevidim ddůvod proč by se ,,měl" bát rozvodů.
Olej žere to znám, už i s X16XEL a nebo nyní s Z22SE, olej není taková drahá položka abych mu ten olej nedopřál.
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
Ono tech Ztkovych jsem moc za ty penize nevidel, spíš tam jsou samé 98, 99. Kdybych narazil na neco novejsiho to bych byl rád. Ještě by mě zajímalo co si myslíte o té starší 1.8 X18XE1. Budu jezdit spís krátké trasy a po městě tak nevím aby mě zase nesežrala na spotřebu, ale prý ty 1.8 jsou lepší motory, než 1.6.