
Čistič karbeců je na EGR jako stvořený!!!!

Udělej to obráceně, vyčisti si nejdříve EGR, pak uvidíš,zda to pomohlo,když ne, je to lišta.feri.feri píše:niekto z východného Slovenska, kto by požičal zapaľovaciu lištu ?? potrebujem zistiť, či to cukanie robí ona, alebo egr...
Odpojení z konektoru teda vůbec nedoporučuji,ŘJ vyhodnotí tento krok jako chybu EGR a rozsvítí se Ti okamžitě oranžová kontrolka na palubní desce.Odpojením vůbec nic nezjistíš, max. tak jestli Ti do něj jde proudDefender píše:No tak ho nejdříve jenom odpoj z konektoru a poznáš jestli ho má cenu čistit, nebo rovnou zkoušet něčí lištu
Co se týká zaslepení,nemůžu sloužit, vždy(1xročně) to čistím a mám klid.Je pravda, že i originál díl s Opla je na zaslepení(při troše trpělivosti najdeš tady na foru i jeho číslo)ale jak říkám - já ho mám funkční a pkud se vyloženě nepos...a nebude mě to nutit koupit nový - nezaslepím ho.Pokud ho špatně zaslepíš, nebo důlek v záslepce bude mělký, bude Ti jehla, co z něj vyjíždí se dotýkat záslepky a ŘJ motoru toto vyhodnotí jako chybu a rozsvítí se ti kontrolka.feri.feri píše:stačí ho vyčistiť, či treba ho aj zaslepiť??? a keď ho dám zaslepiť, nebude mi stále svietiť kontrolka???
Když to odpojí z konektoru a zapne zapalování, tak co zjistí?Přeci vůbec nic, jen svítící kontrolku.dany2ka píše:tokin: zjistí, přečti si ještě jednou co psal defendr
Ty s tím máš osobní zkušenost? Odpojoval jsi ho a zkoušel jsi to? Já jotokin píše:Když to odpojí z konektoru a zapne zapalování, tak co zjistí?Přeci vůbec nic, jen svítící kontrolku.dany2ka píše:tokin: zjistí, přečti si ještě jednou co psal defendr
No tak to ju, to už tedy nemá cenu komentovat...EGR k něčemu ve voze slouží, je pravda,že spousta vozů jezdí v pohodě i po jeho vyřazení(zaslepení), takže v podstatě laicky řečeno slouží "pouze" ke snížení emisí a zvýšení konfortu jízdy.Osobní zkušenost s tím NEMÁM a ani nechci mít, pokud se o vůz staráš a dáváš mu to,co potřebuje, nemusím takovéto hokuspokusy dělat.Ale jak vidím,český národ je nepoučitelný,spousta všeumělů - viz.Tvá "směs" na pohon vozu - jistě jezdí super, věřím ale jak dlouho...Prvotní otázka zněla - zda někdo nemá zapalovací lištu na výměnu - odpovídal jsem pouze, že bych zkusil obrácené pořadí nejdříve vyčistit EGR a poté lištu.To, že jsi ho zkoušel odpojovat - to je Tvé riziko a rozhodně bych toto neradil dělat( i když se tím nic nepokazí ),čištění nezabere moc času a dle mého názoru je to lepší,než ho laicky "vyškubnout" a zkoušet,co to provede.Ale jak jsem psal výše - co člen,to jiný názor - můj ej ten,že co do vozu bylo dáno výrobcem - má svůj smysl a tudíž má být funkční.HowkDefender píše:Ty s tím máš osobní zkušenost? Odpojoval jsi ho a zkoušel jsi to? Já jotokin píše:Když to odpojí z konektoru a zapne zapalování, tak co zjistí?Přeci vůbec nic, jen svítící kontrolku.dany2ka píše:tokin: zjistí, přečti si ještě jednou co psal defendr![]()
Pokud mu cuká auto vinou EGRu tak to pozná po odpojení a projetí do stádia kdy mu to normálně dělalo URČITĚ (já jsem tu změnu teda zaregistroval), svítící kontrolka zhasne po opětovném zapojení a k zaslepení a celém průběhu mé anábáze s EGR, viz. mé příspěvky výše v tomto vlákně.
Jen dodám, že po vyčištění dekarbonizačním sprejem to nedělalo, ale občas to na čistej Natural 95 ze Shell pocuklo, nyní již nemohu sloužit, jelikož jezdím na směs E85 + N95 (zatím ve stádiu zkoušek najeto cca. 400km převážně město) a ta, jak je známo obsahuje tak málo karbonu z fosilních paliv (pouze15% N95), že se nestačí vinou čistící vlastnosti éčka (Ethanol) ani zasrat na míru, aby to pocukávalo (teda alespoň doufám)![]()
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |