mirda2908 píše:o penize mi nejde chci to jenom vyskouset kdyz bude naplnena tak ji otestuju pres diag.a uvidim mel sem ji uz naplnenou ale nespustila se.Pres diagn. se da kompresor otestovat a ten mi pres diag. jede tak to chci jenom vyskouset a pak hledat chybu dal a diki za rady
zkusil bych ještě zkontrolovat spojku mezi cívkou a kompresorem já v tom štekru měl třeba závadu tak sem ho musel dát pryč a nasvorkovat a poctivě zabalit zkus jestli ti tam jde napětí
a budš mít jasno
Říkají 5 let určitě. Ale neboj - ono to začne zdrhat někde jinde . Já našel po chladiči děravé spojení na hadicích u kompresoru a kdo ví, jak vypadá výparník v palubce. Když zbudou prachy, tak to zajedu zkontrolovat a vyčistit, jinak bude klima ála okýnko .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Tak zda sa ze aj moja cievka je mrtva. Da sa to na 100% zistit premeranim odporu multimetrom? Moja vykazuje odpor radovo desiatky MOhm.
Podla katalogu by som mal mat kompresor QS (neviem aka je to znacka) a cievka ma kod 9118281 resp 18 54 272. Mate niekto tip na kde ju kupit novu (okrem Opla). Nemusi byt nevyhnutne original Opel. Na ebay.de stoji 85€
Neví někdo kde mám pod autem hledat dírku na odvod kondenzátu z klimy ??? Furt mi z toho crčí voda na podlahu,jde to z ofuku na nohy.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Je pri motorovej prepážke pod kúrením. Taká gumová hadica, ale zospodu sploštená, takže si ju blbo všimneš. Je aj trošku zastrčená dohora. Býva v nej všelijaký sajrajt z cesty usadený.
také mám problém s klimatizací. Vloni fungovala bez problémů. V zimě jsem měl výlet mimo silnici díky debilovi, který mě oslnil dálkovým světlem. Jemně poškozený podvozek a pravé přední kolo na odpis - narazil jsem do betonového koryta, které se mi proběhlo pod autem. Netuším jestli může mít tato příhoda spojitost.
Každopádně před týdnem jsem si chtěl nechat naplnit a desinfikovat klima. Při testu zjištěn děravý chladič klimatizace - ventilátor držel jen na horních šroubech a houpal se tam, takže vrtule prý zničila chladič - výměna i s chladičem 8000 Kč.
Odpoledne jsem si auto vyzvednul a krásně chladilo, dal jsem Astru do garáže a v pondělí ani ťuk. Přijde mi divný, že by náplň unikla, když to před plněním testovali.
Byl jsem tam hned druhý den, ale servisní technik je na dovolený a jeho zástup se se mnou ohledně reklamace nechtěl moc bavit, že únik s jejich mašinou za 80000 nezjistí, přestože mi fakturují i reflexní látku pro snažší identifikace případného úniku, ale můžou zavolat specialistu na klimatizace, co pro ně dělá externě, kterého bych zaplatil. Takže jsem se nejdřív vytočil a pak otočil na podpadku a čekám až se technik vrátí. Mezitím mám domluvenou zkoušku těsnosti u někoho jiného za 250 Kč, abych věděl, kde je problém.
Pořád přemýšlím, co je špatně - jestli před plněním kotrolovali těsnost, jestli tam něco schválně nerozbili, aby byl další kšeft atd.
Myslíte, že je tam prostě někde další díra, nebo to bude jiný problém. Při zapnutí klima začne jemně foukat teplý vzduch, větrák mám vypnutý. Ventilátor na chladiči klimatizace se netočí. Víc jsem z toho nevykoumal, protože tomu vůbec nerozumín. Budu rád za každý váš názor.
Doporucujem zacat diagnostikou, treba zistit ci je v systeme dostatocny tlak
Ak nie, kompresor sa na chvilu rozbehne a za par sekund vypne (uzivatel to ani nespozna, kontrolka zostane svietit)
Ak ano, nic nevyfucalo, problem moze byt v tom ze kompresor nezopne. To moze byt vadna cievka, konektor, kabelaz...