Takže:
Povolíš dva křížáky zepředu na obložení sloupku a sundáš vrchní díl, pak zvrchu 2 torxy T20 a jeden zespoda na spodním dílu obložení sloupku, jeden TX20 na páce pro stavění volantu a sundáš packu z tyčky stavění volantu, sundáš spodní díl obložení sloupku. Vysuneš páčky blikny a stěraču, jen odjistíš plasty a vytáhneš. Povolíš 2 TX30 zezadu volantu povytáhneš airbag, vycvakneš nejdříve pojistku, pak celý štekr airbagu. Povolíš E20 šroub, rozděláš 2 štekry a sundáš volant. Vezmeš malý šroubovák, na spínačce zvrchu skoro u sloupku je malý otvor, zatlač do něj šroubovák a pootoč klíčem, tím celou spínačku vyndáš ven. Pak stáhni immo z osy spínačky. Šedý kroužek pod volantem drží jen nacvaknutím 4 plastových páček, uvidíš je, tak je jemně odtáhni a sundej kroužek. Elektriku na spínačku odjisti z obou stran (opět jen plastové packy) a stáhni dolů. Pak povolíš 2 TX40 (45) co drží sloupek volantu vepředu, o kousek dál, to uvidíš je jeden TX40 (je šroubovaný zvrchu, k tomu se nedostaneš, ale zespoda je na šroubu 6ti hran na 8 golu) tak ho povol též, nemusíš úplně, je tam stahovací pouzdro, tak jen povolit. (nezapomeň že zespoda je to obráceně, takže jakoby utahovat), no a nakonec povolíš jeden šroub E12 na spoji tyčí řízení nad pedály (doporučuju povolit si to hned na prvním kloubu, na podlahu se to blbě pasuje). Vezmeš za tyč a máš jí venku.

Montáž v opačném pořadí. Jo a pozor, tyč se dá nasadit jen jedním směrem, na tom tisícihranu je v jednom místě širší plocha, tak si pohlídej pootočení.