Tak přátelé už se stím s.ru asi dva měsíce a záhada blbejch prvních startů dosud neodhalena. Jen se to zhoršilo ,že auto už nechytá ani když je +5°C. Když bylo teď poprvé +15°C tak to blaflo napoprvé i po dvou denním stání...dnaska 5st. a zase problém...

musím točit asi tak 15-20 vteřin v kuse a pak to chytne. Stručně popíšu co už jsem stím vyváděl, třeba nějakého borce ještě něco napadne :
vyměněno:
- palivový fitr
- svíčky BOSCH Super + FLR8LDCU (dvě jiskřiště)
- teplotní čidlo vody
- baterie
dále:
- celková G.O. startéru
- změřen startovací proud (56A - prý OK)
- vyčištěna škrtící klapka (prozatím bez jejího vyndání)
- změřeny tlaky ve válcích (9,10,9,10 při 20°C - studený motor -prý OK)
- vzduchový filtr OK
- vyjety 4 nádrže "prémiového paliva" (OMV,SHELL)
(zapalovací lišta je měněná asi před dvěma lety)
Diagnostika OPELTECH a ABCOM dříve nevyčetla nic, teď se objevila chyba P1392 (čidlo klepání) .
Na palubce nic nesvítí. S autem se dá až na ranní starty normálně jezdit, občas kolísají otáčky na volnoběh (ale auto nechcípá),
ale, zdá se mi, že ztratilo tak cca 20% na výkonu...subjektivně.
Jediný typ mám od kluka z OPEL servisu je vyměnit znovu svíčka za origo GM, ale moc tomu nevěřím páč sem na ty BOSCHáky
jezdil před závadou 2 roky a teď po výměně - za nové BOSCH žádná změna...nicméně to ze zoufalství zkusím.
Díky za každý nápad...už mě to fakt nebaví
Casper